خبرگزاری کار ایران

برپایی غرفه «گروه صنعتی گلرنگ» در «نمایشگاه کار ایران»

از کارگاه «آموزش بازی‌های جدی مدیریتی» تا چالش #آینده_‌سازم

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۷۸

شاید بیلبوردهایی را که در جای جای شهر تهران درباره حضور فعال گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه کار ایران اکران شده است، دیده باشید. در این بیلبوردها بر اتفاقی تاکید می‌شود که اگرچه نمایشگاهی است، اما با مسئله‌ای بسیار حساس‌برانگیز در جامعه ما سر و کار دارد: اشتغال.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، همزمان با روز نخست برگزاری اولین «نمایشگاه کار ایران»، برنامه‌های موثر «گروه صنعتی گلرنگ» برای کارجویانی که بازدید‌کننده این رویداد اجتماعی هستند، آغاز شد.

گروه صنعتی گلرنگ با برپایی غرفه در نمایشگاه کار ایران، فعالیت‌های این شرکت خصوصی را در راستای ایجاد ارتباط موثر با کارجویان و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در صنعت، به نمایش گذاشته‌است.

کارگاه‌های «اسکار بگیرید» و «ساخت و بهبود برند شخصی» در این نمایشگاه توسط همکاران گروه صنعتی گلرنگ برگزار می‌شود. کارجویان در کارگاه اسکاربگیرید تکنیک‌های یک مصاحبه موفق را از مسئولان برپایی این کارگاه فرا می‌گیرند.

برگزاری کارگاه «آموزش بازی‌های جدی مدیریتی» از جمله برنامه‌های ویژه غرفه گروه صنعتی گلرنگ در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

همچنین گروه صنعتی گلرنگ در این دوره از نمایشگاه جهت بازتاب دغدغه‌های کارجویان، جایگاهی را به‌عنوان تریبون در نظر گرفته‌است. این امکان فراهم شده که کارجویان دغدغه‌هایی که در حوزه اشتغال دارند را از این طریق مطرح و در صفحات‌اینستاگرام با هشتگ #آینده‌_سازم بازتاب ‌دهند.

اظهارات برگزیده از طریق صفحه اینستاگرام گروه صنعتی گلرنگ به آدرس  #golrang.group @ منتشر می‌شود.

آشنایی با تاریخچه فعالیت‌گروه صنعتی گلرنگ و پخش ‌تیزرهای مرتبط دیجیتالی برای بازدید‌کنندگان، ارائه بروشور و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این بنگاه اقتصادی بخش دیگری از فعالیت‌های این گروه را شامل می‌شود.

مسئولان مستقر در غرفه گروه‌صنعتی گلرنگ در روزهای برپایی این نمایشگاه آماده راهنمایی کارجویان جهت ارسال رزومه برای وبسایت https://people.golrang.com هستند.

گفتنی است، «اولین نمایشگاه کار ایران» با بهره گیری از هشت دوره تجربه موفق، با حضور بیش از 200 شرکت، امکان ایجاد 3000 شغل را برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری فراهم کرده‌ و بسترساز ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان شده‌است.

نمایشگاه کار و کارگاه‌های تخصصی آن یک رویداد چند وجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط می‌کند.

این رویداد به کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی فرصت می‌دهد که کارجویان را با زمینه‌های کاری خود آشنا و نسبت به جذب نیروی انسانی اقدام کنند.

گروه صنعتی گلرنگ مجموعه‌ای با بیش از 40 برند است که در حوزه‌های مختلف صنعت و کارآفرینی از انرژی گرفته تا دارو و از تولید شوینده تا مواد غذایی فعالیت دارد و بیش از 17 هزار نفر در آن مشغول به‌کار هستند.

فعالیت گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه کار ایران از امروز آغاز و تا 3 اسفند در غرفه 48، مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) ادامه خواهد داشت. بازدید برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز