خبرگزاری کار ایران

بهترین صندلی کارمندی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۸۵

قیمت صندلی کارمندی می‌تواند تعیین کننده کیفیت آن باشد اما ممکن است در یک صندلی با قیمت مناسب، همه ویژگی‌های مورد نظر خود را بیابید پس لازم نیست حتماً هزینه نجومی برای صندلی بکنید.

به گزارش ایلنا، صندلی کارمندی از مهم ترین وسایلی است که برای راه اندازی هر دفتر کاری خریداری می‌شود. صندلی کارمندی خوب می تواند راندمان کار را بالا ببرد و سلامت کسانی را که روی این صندلی ها می‌نشینند تامین کند، بنابراین خرید صندلی کارمندی را باید جدی بگیرید و همه نکات لازم را رعایت کنید چون این صندلی ها قرار است سال ها برای شما کار کنند و بخش مهمی از محیط کار شما باشند، برای انتخاب بهترین انواع صندلی کارمندی و خرید اینترنتی آنها به فروشگاه اینترنتی زنبیل بروید و صندلی مورد نظر خود را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر، به صورت سریع تحویل بگیرید. صندلی های موجود در فروشگاه زنبیل دارای استانداردهای لازم هستند و تنوع زیادی هم دارند.

قیمت صندلی کارمندی می‌تواند تعیین کننده کیفیت آن باشد اما ممکن است در یک صندلی با قیمت مناسب، همه ویژگی‌های مورد نظر خود را بیابید پس لازم نیست حتماً هزینه نجومی برای صندلی بکنید. مهم‌ترین ویژگی صندلی کارمندی، متحرک بودن آن است و اینکه پشتی‌ صندلی قابل تنظیم باشد و مهره‌های پشت به خوبی در آن قرار بگیرند. صندلی کارمندی نباید به شکلی باشد که گردش خون را در پاها به ویژه زانوها مختل کند. آرنج کارمندان باید روی صندلی کارمندی، با زاویه۴۰ تا ۶۰ درجه از بدن فاصله بگیرد و بهتر است پشتی‌ها فنری نباشند. صندلی‌هایی که به دلیل بی حرکت بودن تکیه‌ گاه و نشیمن گاه، فرد نمی‌تواند به آسانی روی آنها حرکت کند، گزینه‌های مناسبی نیستند. صندلی کارمندی مناسب باید امکان حرکت مناسب مفاصل بدن را ایجاد کند.

 بهترین صندلی کارمندی کدام است؟

صندلی کارمندی اروند ، تکیه گاهی برای ستون فقرات و پشت کارمندان ایجاد می کند تا آنها احساس راحتی کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند. همچنین، حفظ و تغییر وضعیت کارمندان روی این صندلی ها به راحتی انجام می گیرد. صندلی کارمندی مورد نظر شما بهتر است دسته داشته باشند تا از ماهیچه‌های گردن و شانه محافظت کنند و در زمان بلند شدن، بتوان مانند یک تکیه گاه از آن استفاده کرد.

کفی یا نشیمن گاه صندلی باید در بهترین حالت با فرم نشیمن گاه افراد هماهنگ باشد تا کمترین آسیب را به افراد وارد کند. همچنین، باید به شکلی باشد که تمام وزن افراد روی سطح آنها پخش شود. ارتفاع آنها باید قابل تغییر باشد که هر فردی متناسب با وضعیت و میزش بتواند آن را تنظیم کند. صندلی کارمندی راد سیستم با پایه‌های چرخ دار موجب می‌شود که فرد به راحتی به میزش دسترسی داشته باشد و دامنه حرکتی او زیاد می‌شود. استحکام صندلی نیز اهمیت دارد، زیرا صندلی های کارمندی باید مدت زمان طولانی عمر کنند و زود تغییر حالت ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز