خبرگزاری کار ایران

کولر گازی سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۳۳

در بازار ایران دو نام کره ای بیش از دیگران به چشم ‌می‌آیند و بیشتر خریداران تمایل دارند بین این دو برند برتر ال جی و سامسونگ، مدل مناسب خود را انتخاب کنند. این دو برند برتر چندین مدل کولر گازی با ویژگی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند که در این نوشتار تلاش می کنیم ویژگی‌های اصلی دو برند را با هم مقایسه کنیم.

ایلنا؛ برای انتخاب کولر گازی باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. از هرچیزی مهم‌تر این است که بدانید کدام کولرگازی مناسب نیاز شماست و ظرفیت مورد نظر شما چقدر است.

انواع مختلف کولر گازی مانند اسپلیت، پنجره ای، ایستاده و پرتابل هرکدام برای کاربری خاصی ساخته شده‌اند و شرکت‌های بزرگ زیادی هم هستند که دست به تولید انواع این کولرها زده‌اند.

اما در واقع در بازار ایران دو نام کره ای بیش از دیگران به چشم ‌می‌آیند و بیشتر خریداران تمایل دارند بین این دو برند برتر ال جی و سامسونگ، مدل مناسب خود را انتخاب کنند. این دو برند برتر چندین مدل کولر گازی با ویژگی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند که در این نوشتار تلاش می کنیم ویژگی‌های اصلی دو برند را با هم مقایسه کنیم.

به علاوه همواره می توانید بهترین کولرهای گازی از بهترین برندها را در فروشگاه اینترنتی زنبیل با بهترین قیمت و گارانتی معتبر پیدا کنید.

کولر گازی سامسونگ

 کولر گازی سامسونگ مثل سایر محصولات کمپانی سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. طراحی مثلثی منحصر به فرد اسپلیت سامسونگ باعث بهبود عملکرد و گردش سریع تر، طویل تر و عریض تر هوای خنک در خانه می شود. اینورتر دیجیتال آن نیز بازدهی انرژی بسیار بیشتری دارد.

ویژگی های دکتر ویروس (Virus Doctor) و فیلتر آسان (Easy Filter) آن باعث حذف گرد و خاک، آلاینده ها، عوامل آلرژی زا، باکتری ها و ویروس ها می‌شود.

به پیروی از سنت سامسونگ در ساخت محصولات بادوام و کم مصرف، کولر گازی ایستاده سامسونگ و کولر گازی اینورتر سامسونگ دیجیتال مثلثی،  ۱۰ سال ضمانت برای کمپرسور اینورتر دیجیتال در نظر گرفته است تا خیال مشتریان را از این بابت هم راحت کند.

کولر گازی سامسونگ با استفاده از حالت سرمایش سریع قدرتمند خود، هوا را به سرعت خنک می کند؛ پس کارش را سریع انجام می دهد. سپس به طور خودکار به حالت سرمایش آسوده (Comfort Cool) می رود تا دمای مطلوب را حفظ کند.

حالت تک کاربر کولر گازی سامسونگ از ظرفیت کمپرسور کمتری استفاده می کند که موجب کاهش مصرف برق می شود در حالی که محیط را خنک  می کند.

کولر گازی سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی توانسته است با بهبود مواردی از قبیل کیفیت محصول و پشتیبانی از خدمات مشتری، سهم خوبی از بازار را نصیب خود کند.

فناوری خانگی ال جی با نام «اینورتر V» عامل موفقیت کولرهای اسپلیت ال جی است. مزیت اصلی فناوری اینورتر V این است که با روشن کردن کولر، کمپرسور با حداکثر سرعت شروع به کار می کند تا وقتی که اتاق به دمای مطلوب برسد، سپس اینورتر ال جی به تنظیم و تغییر مستمر سرعت کمپرسور می پردازد تا با مصرف کم ترین میزان برق، دمای اتاق را در سطح مطلوب حفظ کند.

یونیزه کننده نه تنها هوای ورودی به کولر بلکه تمامی مواد مضر محیط و بو را استریل می کند. خوشه های یونی ایجاد شده توسط الکترودهای الگوی پلاسمای یونیزه کننده، رادیکال هایی را روی سطح باکتری های مضر ایجاد می کند تا بو و ذرات هیدروژن باکتری ها را از بین ببرد.

فن مورب و کمپرسور کم ارتعاش این کولرها صدای کمی تولید می کند و به شما کمک می کند خواب راحتی داشته باشید. طراحی فن مورب به گونه ای است که حداقل فشار سطحی را روی پرۀ فن اعمال می کند. بنابراین وقتی پرۀ فن در تماس با هوا قرار می گیرد، حداکثر سروصدای آن، چیزی حدود ۱۹dB است که میزان بسیار پایینی است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید .

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز