خبرگزاری کار ایران

پروژکتور، ارزان ترین سینمای خانگی

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۳۶

داشتن تصویری بزرگ تر از تلویزیون های عادی و یک سینمای خانگی با تنظیمات حرفه ای که به راحتی هم جا به جا می شود، در حال تبدیل کردن ویدئو پروژکتورها به جایگزینی مناسب برای تلویزیون است. با در نظر گرفتن سیر پیشرفت سبک زندگی و هنر، تلویزیون بعدی شما ممکن است یک پروژکتور باشد.

به گزارش ایلنا، شاید با شنیدن نام پروژکتور به یاد یک سمینار بزرگ یا یک کنفرانس خبری می افتید به همین دلیل این وسیله حتی در لیست کالاهایی که دوست دارید بخرید هم نیست چه برسد به اینکه جزو انتخاب های اول باشد اما  شاید مطالعه این مطلب نظرتان را برای همیشه تغییر دهد. در سال های دور زمانی که فیلم نگاه می کردیم با خاموش کردن برق ها فضای سینما را شبیه سازی می کردیم و از تماشای فیلم لذت بیشتری می بردیم.  بعد از گذشت سال ها این رویا به لطف سینماهای خانگی و  ویدئو پروژکتور ها محقق شده است. برخلاف سینما خانگی، قیمت ویدئو پروژکتور کمتر است و با هزینه ای کمتر از 1 میلیون تومان تصویری 80 اینچی ممکن می شود که می توانید با مراجعه به زنبیل بهترین پروژکتور را با بهترین قیمت سفارش بدهید.

کاربردهای متنوع

پروژکتورهای خانگی طی چند سال گذشته راه زیادی رفته اند، آن ها دیگر دستگاه هایی مختص مراکز اداری و آموزشی یا تجاری نیستند هم چنین مدل های جدیدتر طیف گسترده ای از دستگاه های مولتی مدیا را پشتیبانی می کنند. این دستگاه ها علاوه بر این که هر روز مورد استقبال بیشتری از طرف مراکز آموزشی، اداری، تجاری قرار گرفتند، هر روز بیشتر از قبل هم جای خود را در میان خانه ها و خانواده ها، میهمانی و مراسم های خانوادگی، آموزش کودکان و ... باز کردند. همانطور که هیچ دو خانه ای کاملاً یکسان نیست، پروژکتورهای طراحی شده برای استفاده در منزل هم به طور گسترده ای در قیمت پروژکتور ، ویژگی ها، اهداف و قابلیت ها متفاوتند. در ادامه به برخی از کاربردهای متنوع ویدئو پروژکتور در خانه اشاره می کنیم.

جمع های خانوادگی

 تماشای یک فیلم، مسابقه فوتبال یا دیدن عکس های قدیمی و یادآوری خاطرات در کنار اعضای خانواده یا دوستان، لحظات لذت بخش و تکرار ناشدنی را خلق می کند. می توانید به جای آن که دور موبایل جمع شوید و یک کلیپ را به نوبت ببینید به راحتی آن را روی نزدیک ترین دیواری که وجود دارد با تعداد زیادی از دوستانتان شریک شوید. اگر فیلم دیدن در محیط های تاریک را بیشتر ترجیح می دهید دقت کنید که همه آن ها برای این محیط ها مناسب نیستند.

پروژکتور، ارزان ترین سینمای خانگی

لذت تماشای تلویزیون در فضای باز

استفاده از یک پروژکتور خانگی، صرفاً در فضای خانه نیست. بسیاری از آن ها را به علت وزن کمی دارند می توانید به راحتی هرجا خواستید همراه خود ببرید. مسافرت، کمپ های خارج از شهر، حیاط و باغ و ...  تصور تماشای فیلم یا یک مسابقه ورزشی زیر نور مهتاب یا در کنار استخر در کنار خانواده یا دوستان دیگر دور از دسترس نیست.

ماشین زمان

با داشتن یک ویدئو پروژکتور و اتصال آن به اینترنت می توانید خانه خود را برای چند دقیقه تبدیل به یک مکان خارق العاده کنید. تنها با چند کلیک به سایت هایی که دوربین های آنلاین در سراسر دنیا دارند وصل شوید تا تصویر هر نقطه از جهان که دوست دارید در ابعاد بزرگ و به صورت زنده در منزل شما نمایش داده شود.

داشتن تصویری بزرگ تر از تلویزیون های عادی و یک سینمای خانگی با تنظیمات حرفه ای که به راحتی هم جا به جا می شود، در حال تبدیل کردن ویدئو پروژکتورها به جایگزینی مناسب برای تلویزیون است. با در نظر گرفتن سیر پیشرفت سبک زندگی و  هنر، تلویزیون بعدی شما ممکن است یک پروژکتور باشد. اگر انتخاب مدل مناسب برای شما کمی گیج کننده است، در فروشگاه اینترنتی زنبیل راهنمایی هایی برای چگونگی پیدا کردن مدل مناسب همراه با لیست قیمت وجود دارد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز