خبرگزاری کار ایران

Yoga Book بر قله محبوبیت لپتاپ لنوو

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۱۵۴

لپتاپ لنوو مدل Yoga Book به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های این برند افسانه ای در سال 2017 انتخاب شده است، با ما همراه شوید تا راز این محبوبیت را کشف کنید.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر اولین محصولی که لنوو را مشهور و محبوب کرده است لپ تاپ است. در میان محصولات متنوع آن، لپتاپ لنوو مدل Yoga Book به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های این برند افسانه ای در سال 2017 انتخاب شده است، با ما همراه شوید تا راز این محبوبیت را کشف کنید.

لنوو به عرضه لپ تاپ هایی با قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب معروف است. اگر یک لپ تاپ با قیمت مناسب برای کارهای روزمره می خواهید، آن را پیدا کردید چون Yoga مجموعه ای از نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. همان طور که از نام گذاری آن پیداست این لپ تاپ از سری ThinkPad و عضوی از خانواده یوگا از شرکت لنوو است و بنابراین مانند همه اعضای این خانواده نمایشگر لمسی آن مانند یک یوگا کار حرفه ای قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد که لپ تاپ شما را به راحتی به تبلت تبدیل می کند.

Yoga Book را می توان متفاوت ترین محصول شرکت لنوو معرفی کرد. این محصول در دو نسخه با دو سیستم عامل اندروید 1.6 (مارشمالو) و ویندوز 10 عرضه شد تا با هر نیاز و سلیقه ای قابلیت تطبیق پذیری داشته باشد. نسخه اندرویدی 15 ساعت و نسخه ویندوزی تا 13 ساعت قدرت باتری دارد.

Yoga Book بر قله محبوبیت لپتاپ لنوو

این دستگاه یک نمایشگر چشمگیر لمسی با کیفیت FHD و یک کیبورد لمسی خازنی منحصر به فرد با ویژگی های بی نظیر دارد که هیچ کدام شباهتی به یک محصول ارزان قیمت ندارند. کیبوردی که روی آن به صورت مکانیکی صفحه کلید ندارید بلکه دکمه ها به صورت مجازی روی آن نمایش داده می شوند و شما فقط کافیست سطح مخصوص را لمس کنید. در واقع بیشتر به یک تاچ پد شبیه است که می توانید روی آن، هم کیبورد داشته باشید و هم با قلم به راحتی نوشتن روی کاغذ، یادداشت کنید. با وجود همه این امکانات قیمت لپ تاپ لنوو در این مدل به نسبت محصولات تقریباً مشابه، در سطح مناسبی نگاه داشته شده است. هیچ چیز نباید به تصویر کشیدن ایده های شما را به تعویق بیاندازد.

Yoga Book یک پکیج کامل است. با وجود پردازنده قدرتمند اینتل، باتری بزرگ تر، حافظه رم 4 گیگ، حافظه داخلی 64 با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و ... همچنان فریم باریک و انعطاف پذیر خود را برای تبدیل شدن به تبلت حفظ کرده است. این لب تاب لنوو در لیست بهترین و محبوب ترین های سال، با جدیدترین اولترابوک ها رقابت می کند.

اگر یک لپ تاپ ارزان قیمت برای انجام کارهای ساده‌ روزمره می‌خواهید، به چیزی نیاز دارید که به راحتی خلاقیت خود را به تصویر بکشید یا تماشای لذت بخش فیلم نیاز شماست، همگی آن ها در لنوو یوگا بوک گرد هم آمده اند. این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های تطبیق پذیر ۲۰۱۷ و از سبک ترین دستگاه های تبدیل پذیر است. البته برای پردازش های خیلی سنگین مناسب نیست. فروشگاه اینترنتی زنبیل برای کسب آگاهی بیشتر و خرید آگاهانه شما تلاش می کند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز