خبرگزاری کار ایران

چی بپزم؟ یخچال ال جی به شما می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۷۶

به کمک فناوری جذاب Insta View در یخچال Door-in-Door می توانید محتویات یخچال فریزر ال جی را بدون باز کردن و تنها با یک ضربه به جلوی پنل ببینید. با ضربه زدن به پنل شیشه ای مانند جلوی دستگاه، این قسمت روشن می‌شود و به این ترتیب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی به عمل می آید.

 به گزارش ایلنا؛ یخچالها امروزه فقط محلی برای نگهداری غذا نیستند، بلکه بخش جدایی ناپذیر از طراحی یک آشپزخانه مدرن هستند.

آن ها به لطف فناوری های پیشرفته و ویژگی های برجسته ای که دارند، دوره ی خراب شدن میوه ها و سبزیجات در یخچال را  متوقف کردند و سبک زندگی را تغییر دادند. یخچالهای هوشمند جدید به شما پیشنهاد می‌دهند که چه غذایی را برای شام انتخاب کنید یا چه مواد غذایی در حال تمام شدن هستند.

دیگر قرار نیست برای مرتب کردن یخچال وقت بگذارید یا برای پیدا کردن چیزی که دوست دارید یخچال را زیر و رو کنید چون همه چیز پیش روی شماست. به نظر می رسد در حال حاضر تجربه برندهایی مانند ال جی در طراحی مدل های جدید یخچال ال جی به اوج تکامل خود رسیده است.

سوپرمارکت کوچک شما در خانه

ساید ال جی به واسطه طراحی پیشرفته و منحصر به فرد خود، شما را از خرید هر روزه اقلام خوراکی بی نیاز می کند. می توانید هفته ای یک بار تمام مایحتاج خود را از یک فروشگاه اینترنتی بخرید و به صورت طبقه بندی شده در ساید چهار درب ال جی نظم دهید.  

حتماً این حس را تجربه کرده اید که برخی مواد غذایی مثلاً بطری شیر را چون در موقع لازم ندیدید، فراموش کردید و زمانی که آن را پیدا کردید دیگر قابل خوردن نیست.

اما در این یخچال جدید این مشکل به شیوه ای نوین حل شده است. قابلیت Door-in-Door یخچال ال جی آن چیزی است که در آن، اول از همه توجه شما را جلب می کند. در واقع در یخچال، ابتدا به یک در دیگر باز می شود که در آن اقلامی که کاربردی و پر مصرف هستند به صورت مجزا طبقه بندی می شوند.

از یخچال بپرسید که چی بپزید

استارت کار آشپزی و انتخاب غذا از سخت ترین کارهاست مخصوصاً زمانی که مهمان داشته باشید. گاهی زمانی بیشتر از خود غذا پختن را صرف فکر کردن درباره آن می‌کنیم.

وقتی بتوانید با سرعت نگاهی اجمالی به همه محتویات یخچال خود بیاندازید، همین کافی است تا غذاهای ممکن با مواد اولیه موجود به ذهنتان برسد. برای هر نوع ماده غذایی یک قفسه مجزا وجود دارد و بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال، تقریباً همه مواد غذایی موجود جلوی چشم شما است.

در مرحله بعد که درب اصلی را باز می کنید به قسمت داخلی که برای مواد غذایی کم مصرف تر و بزرگ تر است، وارد می شوید. به راحتی می توانید مدیریت کامل محتوای یخچال خود را به حداکثر برسانید.

به صورت میانگین، هر یخچال حدود 80 بار توسط اعضا خانواده باز و بسته می شود. در هر باز کردن، میزان قابل ملاحظه ای از سرما تلف می شود که منجر به مصرف بیشتر انرژی شده و روی کیفیت مواد داخل یخچال هم تاثیر می گذارد.

علاوه بر این که روزی چندبار در یخچال را باز می‌کنیم مدت زیادی هم به تماشای خوراکی ها می گذرانیم، در نتیجه کل سرمای یخچال به هدر می‌رود.

به کمک فناوری جذاب Insta View در یخچال Door-in-Door می توانید محتویات یخچال فریزر ال جی را بدون باز کردن و تنها با یک ضربه به جلوی پنل ببینید. با ضربه زدن به پنل شیشه ای مانند جلوی دستگاه، این قسمت روشن می شود و به این ترتیب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی به عمل می آید و تازگی مواد غذایی حفظ می شود.

چی بپزم؟ یخچال ال جی به شما می‌گوید

دستیار حرفه ای

درست است که آشپزی یک هنر است اما هر چقدر هم هنر داشته باشید، مزه غذا تا حد زیادی به تازگی و رنگ و ظاهر مواد اولیه وابسته است. ساید جدید ال جی از تکنولوژی بهداشتی Hygiene Fresh+ برای تصفیه هوای درون یخچال استفاده می کند.

این فیلتر کاملاً شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می کند و از پنج فیلتر مجزا برای تصفیه و بوزدایی موثر استفاده می کند که  تا 99,99 % سبب تصفیه هوای عالی درون یخچال می‌شود.

بنابراین غذاها برای مدت زمان طولانی‌تری، تر و تازه، بدون باکتری و خوشبو می‌مانند. به این ترتیب با خیال راحت می شود خرید هفتگی را انجام داد و کار تازه نگه داشتن آن ها را به یخچال سپرد.

قلب یخچال

کمپرسور یا همان موتور یخچال، قلب یخچال است. ال جی با استفاده از کمپرسور های اینورتر خطی تحولی در یخچال هایش ایجاد کرد و سبب گردید که یخچال هایش از نظر بهره وری انرژی در بازار اولین باشند. این کمپرسورها صدای بسیار کمی هم دارند، قیمت یخچال فریزر ال جی با کمپرسور خطی از 6 میلیون به بالاست.

محفظه Custom Chill

یک محفظه ی سفارشی که در آن امکان تنظیم دما و درجه حرارت برای نگهداری مواد غذایی مختلف فراهم است. شما می توانید به صورت مجزا هر قسمت آن را، بر حسب نوع ماده ای که می خواهید در آن جا قرار دهید، تنظیم کنید. مثلاً نوشیدنیها را خنک نگاه دارد یا به محفظه ای سردتر برای نگهداری گوشت تبدیل شود.

ال جی بعد از چندین سال هم نشینی با خانواده های ایرانی، با محصولات جدیدش نمایانگر مفهومی جدید از مدرنیته با حفظ اصالت است. به نظر می رسد دیگر ایده ای وجود ندارد که در ال جی گنجانده نشده باشد اما همیشه تکنولوژی ما را غافلگیر می‌کند.

زنبیل نمی‌تواند فعالیت های روزانه شما را تغییر دهد اما به دنبال راه ها و اطلاعات جدیدی است تا انجام آن ها برایتان راحت تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز