خبرگزاری کار ایران

دو تلویزیون مناسب تا سقف دو میلیون (کدام را می‌خرید؟)

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۰۹۴

قیمت تلویزیون سامسونگ در این مدل قیمت مناسبی برای یک تلویزیون هوشمند با این خصوصیات است. به لطف سیستم عامل تایزن امکان جست و جو در اینترنت، شبکه های اجتماعی، نصب اپلیکیشن و ... میسر است تا حس کارکردن با یک تبلت 40 اینچی را به شما بدهد.

ایلنا؛ سامسونگ و ال جی سه غول سازنده سیستم های صوتی و تصویری هستند که تقریباً همه ما اسم آن ها را شنیده ایم و جزو برندهای اصلی سازنده تلویزیون هستند که در ایران فعالیت دارند، بنابراین این دو برند را در کانون مطالب ارائه شده قرار خواهیم داد.

اگر به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می توانید در بازه حداکثر 2 میلیون بخرید، انتخاب های متنوعی پیش رو خواهید داشت. در این راهنما ضمن معرفی دو محصول خاص، آن چه که در خرید یک تلویزیون جدید مهم تر است را به صورت خلاصه بازگو می‌کنیم.

سامسونگ 49K6960

کره میعادگاه شرکت های معتبر است اما سامسونگ برای متفاوت بودنش تلاش بسیاری نمود. تلویزیون های هوشمند تولید شده این برند کیفیت قابل توجهی دارند که از جمله می توان به مدل  49K6960 اشاره کرد. طراحی زیبا با حداقل حاشیه ای که دارد گویای یک ظرافت مثال زدنی است، می توانید این قاب زیبا را به دیوار وصل کنید.

صفحه نمایش تخت 49 اینچی با کیفیت FHD یک کیفیت قانع کننده و در خور توجه است. در کنار تصویر خوب، یک سیستم صوتی متناسب هم توسط 2 بلند گوی 10 واتی طراحی شده است که البته با خروجی اپتیکال به سیستم های صوتی مانند ساندبار خروجی می‌دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ در این مدل قیمت مناسبی برای یک تلویزیون هوشمند با این خصوصیات است. به لطف سیستم عامل تایزن امکان جست و جو در اینترنت، شبکه های اجتماعی، نصب اپلیکیشن و ... میسر است تا حس کارکردن با یک تبلت 40 اینچی را به شما بدهد. این نوع تلویزیون ال ای دی سامسونگ دو پورت USB و سه پورت HDMI دارد که هرگونه اتصال با دستگاه های دیجیتال دیگر را ممکن می سازند.

دو تلویزیون مناسب تا سقف دو میلیون (کدام را می‌خرید؟)

 ال جی - 43LJ52100GI

شرکت کره ای ال جی با تولید تلویزیون های پایین رده و میان رده با قیمت مناسب، بیشتر سهم بازار تلویزیون در این رده را از آن خود کرده است.

 LGدر ساخت تلویزیون دست به سنت شکنی زد و با بهره گیری از فناوری OLED در تلویزیون های رده بالا، شما را در دنیایی از رنگ ها غرق ساخت.

این مدل محصولی ساده و کاربردی با پنل 43 اینچی از نوع LED است که کیفیت FULL HD و کنتراست بالایی دارد و البته موتور پردازش تصویر سه ال گانه ال ای دی ال جی، تصویر را از کیفیت بهتری برخوردار می کند. این تلویزیون با فرکانس انطباق تصویر 50 هرتز، تصاویر سریع را به صورت قابل قبولی نشان می‌دهد و در نتیجه برای مسابقات ورزشی بسیار مناسب است.

سیستم صوتی دو کاناله از دو بلندگو، صدایی شفاف با خروجی 10 وات دارد. البته به صورت کلی نباید انتظار زیادی از صدای تلویزیون های باریک داشته باشید و اگر صدا اهمیت زیادی برای شما دارد باید به فکر خرید اینترنتی یک ساندبار باشید.

این مدل به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز است و شما را از تهیه دستگاه جداگانه برای دریافت شبکه های دیجیتال بی نیاز می کند. همچنین از هاردهای اکسترنال و فلش مموری نیز پشتیبانی می کند.

از آنجایی که انواع تلویزیون‌های موجود در بازار زیاد است و به ما فرصت یک بررسی دقیق و کامل را نمی دهد، ما در این مطلب سعی کردیم دو نوع از مدل های معروف تلویزیون را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید دردسر کم تری داشته باشید، با این حال شما می توانید با مراجعه به زنبیل و بررسی دقیق انواع تلویزیون ها یک خرید خوب با بهترین قیمت را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز