خبرگزاری کار ایران

مقایسه تلفن بی سیم پاناسونیک و تلفن گیگاست (زیمنس)

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۳۸

هم گوشی تلفن گیگاست و هم پاناسونیک، امکانات و نوآوری‌هایی برای تلفن‌های بیسیم خود فراهم کرده‌اند تا نظر کاربران را جذب کنند. درست است که در بعضی از مدلهای خاص امکانات بسیار جالبی هست ولی در کل مابین سطح امکانات مدل های محبوب هر دو برند، رقابتی تنگاتنگ وجود دارد.

ایلنا؛ پاناسونیک و زیمنس هر دو از برندهای معروف و محبوب به حساب می‌آیند. تلفن بیسیم پاناسونیک خودش را اول لیست تولیدکننده‌های تلفن بی‌سیم می‌داند و شهرت کمپانی زیمنس هم به علت سابقه درخشان و البته به خاطر ذهنیت مثبتی است که محصولات آلمانی از لحاظ کیفی دارند.

ما همیشه دوست داریم در همه چیز بهترین انتخاب را داشته باشیم اما بعضی وقتها که هر دو گزینه به اندازه کافی خوب هستند، انتخاب کردن کار سختی به نظر می‌رسد مانند انتخاب بین مسی و رونالدو یا انتخاب بین سامسونگ و اپل.

بر سر دو راهی

تلفن ها امروزه نقش مهمی در زندگی و ارتباطات بین مردم دارند. تلفن با وجود پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر هنوز اهمیت خود را از دست نداده و همگام با فن آوری روز دنیا پیش رفته است و هر روز هم به تنوع و امکانات آن اضافه می‌شود که انتخاب را سخت تر می کند.

در بازار یا فروشگاه اینترنتی های ایرانی دو رقیب اصلی برای بازار تلفنهای رومیزی و بی‌سیم وجود دارد:

کمپانی زیمنس از معروف‌ترین‌هاست و چند سالی است که با نام تجاری گیگاست، محصولات خودش را به بازار عرضه می کند. بیشتر تلفنهای ساخت این برند در کشور آلمان تولید می‌شود، البته این کمپانی برخی از مدل های خود را نیز در کشورهایی غیر از آلمان هم تولید می کند اما امکانات بی نظیر، تولید عالی و تنوع محصول باعث شده تا کیفیت محصولات همچنان حفظ شود. تلفن های این برند با طراحی های مدرن و ظاهری شیک می تواند هر مخاطبی را در نگاه اول جذب کند.

برند پاناسونیک از دیرباز یکی از برترین تولید کنندگان محصولات مخابراتی است. بی سیم های پاناسونیک تقاضا و طرفداران زیادی در دنیا دارد.

پاناسونیک اصالتا ژاپنی است اما بیشتر گوشی های تلفن بیسیم پاناسونیک را مالزی یا چین تولید می کنند و چند مدل را خود ژاپن، البته کیفیت بیسیم تولید شده در این کشورها هم تحت نظر خود پاناسونیک صورت می گیرد. پاناسونیک ضمن حفظ یک رویکرد جهانی، نسبت به مشتریان ایرانی و فارسی زبانان سعی کرده امکانات خودش را به شکل بومی بهینه سازی کند و شاید به این دلیل بیشترین فروش را در میان ایرانیان دارد.

مقایسه تلفن بی سیم پاناسونیک و تلفن گیگاست (زیمنس)

امکانات کدوم بهتره؟

هر کدام از این برند ها، هم گوشی های بیسیم با امکانات کم و هم گوشی هایی با امکانات بیشتر و قیمت بالاتر دارند. در کل هم گوشی تلفن گیگاست و هم پاناسونیک، امکانات و نوآوری هایی برای تلفن های بیسیم خود فراهم کرده اند تا نظر کاربران را جذب کنند. درست است که در بعضی از مدل های خاص امکانات بسیار جالبی هست ولی در کل مابین سطح امکانات مدل های محبوب هر دو برند، رقابتی تنگاتنگ وجود دارد. پاناسونیک با امکاناتی همچون کارکرد گوشی در هنگام قطع برق، مسدود کردن تماس های ناخواسته، منو فارسی و زیمنس با امکاناتی همچون ارسال SMS ، قابلیت تاچ صفحه نمایش، افزایش تعداد گوشی بیسیم و ... به دنبال رضایت مشتری هستند.

کیفیت کدوم بهتره؟

پاناسونیک با کیفیت ژاپن و زیمنس با کیفیت آلمان؛ شاید بهتر باشد کاربران در مورد کیفیت محصولات این دو برند نظر دهند چون مطمئنا هر کدوم طرفداران مخصوص خود را دارند ولی واقعیت این است که در بعضی از مدل های هر کدام به ویژه مدل های قدیمی تر کیفیت برتری دیده می‌شود.

بنابراین ما فقط توصیه می کنیم اگر واقعا از امکانات تلفن بیسیمی که تهیه می‌کنید استفاده کامل رو نمی برید، بهتر است تلفنهای ساده‌تر را انتخاب کنید چون کاربری ساده تری دارند. از طرف دیگر کیفیت یک تلفن ارتباطی به امکانات آن ندارد و نهایتا اینکه قیمت مناسب تری هم دارد.

کدوم ارزون تره؟

هر دو این برندها بسته به امکانات تلفنهای بیسیم خود قیمتهای متفاوتی دارند البته در کل قیمت تلفن پاناسونیک در مقایسه با زیمنس هم رده خود کمتر است. از لحاظ خدمات پس از فروش هیچ کدام از این برند ها یک نمایندگی با اعتبار در حد کشورهای اروپایی ندارند و در صورت بروز مشکل در مراکز غیر رسمی تعمیر می شوند. به هرصورت به دلیل موجود و در دسترس بودن قطعات این دو برند نگرانی چندانی از این بابت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز