خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید یک سشوار خوب:

برای بعضی ویژگی‌ها پول خرج کنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۹۸

قابلیت تولید یون در سشوار، علاوه بر بر این که موی شما را سریع تر خشک می‌کند با حفظ چربی داخل تار مو، آسیب کم تری به مو وارد کرده و از به هم چسبیدگی و وز شدن مو جلوگیری می‌کند و رطوبت و شادابی رشته های مو را حفظ می‌کند.

ایلنا؛ برای هر نوع و هر جنس مویی یک سشوار حرفه ای مورد نیاز است و در این مطلب ما به شما کمک می کنیم که موارد کلیدی مورد نیاز خود را هنگام خرید سشوار شناسایی کنید.

وقت و هزینه خود را با محصولاتی که کاری را انجام نمی دهند، هدر ندهید تا زمانی که مطمئن شوید بهترین نتیجه را به دست می‌آورید.

اگر برای بار اول به قصد خرید یک سشوار یا تعویض سشوار قدیمی خود با یک مدل جدیدتر وارد یک مغازه یا فروشگاه اینترنتی شوید، با انبوهی از برند ها و ویژگی هایی روبه رو خواهید شد که شاید قبلا یک بار هم اسم آن ها را نشنیده باشید. ما در شناسایی مطالب کلیدی به شما کمک می کنیم تا شانس یک خرید خوب را به حداکثر برسانید.

وز وزی نباشید

هیچ چیز نا امید کننده تر از موهای وزشده و پف کرده بعد از سشوار نیست. تولید یون جدیدترین اتفاقی است که برای سشوارها افتاده است، سشوارهایی که دارای این تکنولوژی هستند یک مولد تولید کننده یون دارند.  مولکول های آب تحت تاثیر یون ها شکسته می شوند و به این ترتیب زمان خشک شدن مو کاهش می یابد.

این قابلیت علاوه بر بر این که موی شما را سریع تر خشک می‌کند با حفظ چربی داخل تار مو، آسیب کم تری به مو وارد کرده و از به هم چسبیدگی و وز شدن مو جلوگیری می‌کند و رطوبت و شادابی رشته های مو را حفظ می کند. بنابراین چه سشوار فیلیپس می خرید، چه رمینگتون و یا هر مارک دیگری، خیلی بهتر است که تولید یون را داشته باشد.

خاصیت کهربایی

حتما تا کنون اسم تورمالین یا کهربا را شنیده اید. تورمالین یک سنگ معدنی نیمه قیمتی است که در حرارت بالا به صورت طبیعی، یون منفی تولید می کند. این مواد معدنی را به روکش سشوار اضافه می کنند تا وز شدگی و آسیب دیدن مو ها هنگام سشوار کشیدن را کاهش دهند.

در واقع سشوار تورمالین دار به روش متفاوتی، باعث انتشار یون های فعال بیشتر است. معمولا قیمت سشوار رمینگتون یا دیگر سشوارهای تورمالین دار نسبت به محصولات مشابه گران تر است.

برای بعضی ویژگی‌ها پول خرج کنید

سشوار سرامیکی

سشوارهای سرامیکی دارای المنت حرارتی سرامیکی‌هستند. سرامیک ماده خاصی است که دارای ویژگی هدایت گرما به صورت یکنواخت است پس حرارت تولید شده توسط آن به مو آسیب نمی‌زند چون گرما را به صورت یکنواخت توزیع می‌کند، بنابراین بهتر است سشواری که می خرید سرامیکی باشد.

تکنولوژی اشعه ی مادون قرمز

تکنولوژی گرمای مادون قرمز عموماً در سشوارهای تورمالاین یافت می شود. این نوع سیستم خشک کردن مو، تأثیر ملایم تری بر مو دارد، مخصوصاً در مواقعی که از سشوار برای حالت دادن مو استفاده می‌نمایید. در استفاده از سشوارهای مادون قرمز، مو ها می‌توانند گرمای بیشتری را بدون هیچ گونه صدمه ای تحمل کنند. 

تکنولوژی دیفیوز

دیفیوزر برای موهای مجعد خیلی خوب کار می‌کند. این روش با آهسته کردن مراحل خشک کردن مو، باعث می‌شود که جعد طبیعی موها به همان زیبایی باقی بماند. همچنین اگر موهای شما کاملاً صاف است، دیفیوزر به موها کمی‌حجم وحالت می‌دهد.

ویژگی‌های اضافه چطور؟

عبارات فنی که باید از آن ها آگاه باشید گفته شد. امکان تعویض فیلتر، امکان تنظیم درجه حرارت، سرعت و دکمه باد سرد هم شاید ساده به نظر برسند اما مهم هستند. مثلا سشوار پرنسلی دارای سه حالت دمایی سرد، گرم و داغ است.

سری‌های مختلف مانند دیسپانسر، متمرکز کننده، ماساژور و ... هم بسته به نیازتان، می‌تواند سایر ویژگی هایی باشد که نسبت به کاربرد و سلیقه شما متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز