خبرگزاری کار ایران

ماشین اصلاح فیلیپس، براون یا پاناسونیک؛ کدامیک انتخاب بهتری است؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۴۷

باتری دستگاه نیاز به شارژ یک ساعته دارد اما اگر زمان کافی برای شارژ کامل نداشته باشید می توانید با 5 دقیقه شارژ کردن، انرژی لازم برای یک اصلاح کامل را ذخیره کنید. به طور کلی این ماشین اصلاح صورت براون دست شما را برای شرایط گوناگون باز می گذارد و یک انتخاب هوشمندانه و هیجان انگیز به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، فیلیپس معتبرترین شرکت تولید کننده ریش تراش های چرخی است و ماشین های اصلاح فیلیپس سری 9000 از پیشرفته ترین ریش تراش های این شرکت تاکنون است و با امکاناتی که دارد قیمت ریش تراش فیلیپس در این مدل را توجیه پذیر می کند. سری این ریش تراش سه تیغه منعطف و مستقل با قابلیت چرخش در 8 جهت دارد که با کم ترین زحمت که منجر به بهترین نتیجه اصلاح می شود. همانطور که از یک ماشین اصلاح با کیفیت انتظار دارید این مدل ضدآب بوده و قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب است بنابراین چه در حال تماشای مسابقه فوتبال باشید و چه داخل حمام زیر آب گرم، می توانید اصلاحی لذت بخش را تجربه کنید. تیغه های V شکل آخرین نوآوری فیلیپس در طراحی تیغ است که موها را در هر حالت و اندازه ای که باشند بلند کرده و از نزدیک ترین نقطه به پوست قطع می کند تا به اصطلاح 6 تیغ شوید. پوشش روی تیغه ها کاملا شناور بوده و در زوایای متنوع تری با تارهای مو برخورد می کنند که تا 20 درصد به اصلاح سرعت بخشیده و به ویژه برای صورت هایی که پستی و بلندی زیادی دارند بهتر از هر نوع ریش تراش دیگری سازگار است. با وجود سیستم تمیزی خودکار یا Smart Clean که تیغه های دستگاه را به صورت خودکار کاملا تمیز می کند می توان گفت تمام امکاناتی که از یک ماشین اصلاح می توان انتظار داشت در آن جمع شده باشد.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک

ماشین اصلاح پاناسونیک از سری لمدش، یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال کامل است که نتیجه را برای شما رضایت بخش خواهد کرد .مدل ES-GA20 سه تیغه موازی با یکدیگر که شامل دو تیغه فویلی و یک تریمر میانی است، نزدیک ترین تماس را با پوست و موهای خوابیده برقرار کرده و به کیفیت هر چه بیشتر اصلاح کمک خواهند کرد. تیغه های داخلی به کمک فناوری نانو به شیوه شمشیر سازان سامورایی تیز شده اند و با زاویه ایده آل 30 درجه ای  که دارند موها را به صورت کامل قطع می کند. این مدل هم مانند هر ماشین اصلاح حرفه ای دیگری به صورت خشک و مرطوب و با استفاده از ژل یا فوم استفاده می شود. دور موتور 14000 دور در دقیقه این مدل را در رده پر سرعت ترین ریش تراش های دنیا قرار می دهد. به طور کلی با توجه به قیمت ماشین اصلاح پاناسونیک ، این ماشین یک انتخاب کامل است که می توانید روی دوام و کارایی آن حساب باز کنید.

ماشین اصلاح فیلیپس، براون یا پاناسونیک؛ کدامیک انتخاب بهتری است؟

ماشین اصلاح براون

با مقایسه نظرات کاربران در وب یا فروشگاه اینترنتی متوجه می شوید که ریش تراش های فویلی و چرخشی هر کدام طرفداران خود را دارند، درست است که فیلیپس از معتبرترین تولید کننده های ریش تراش های چرخشی است اما در زمینه ریش تراش های فویلی براون یکی از معروف ترین هاست. ریش تراش های فویلی همان مدل هایی هستند که سر ریش تراش از چند تیغه به همراه یک پوشش فلزی روی تیغه ها تشکیل شده است. ماشین اصلاح براون مدل 3040 با داشتن سری فویلی طراحی شده با تکنولوژی MicroComb با هر بار حرکت روی صورت موهای بیشتری را قطع می کند و به این ترتیب سرعت اصلاح بیشتر شده و نتیجه اصلاح هم رضایت بخش تر خواهد بود. این ماشین اصلاح کاملا ضد آب بوده و می توان از آن برای اصلاح در حالت مرطوب یا حتی زیر دوش استفاده کرد حتی پس از استفاده می توان به راحتی آن را زیر آب شست. سری‌های فویلی دارای طراحی خاص لانه زنبوری موسوم به «SensoFoil» هستند که باعث می‌شوند تیغه‌ها با قطع موهای هر چند کوتاه موجب اصلاحی از ته شوند. باتری دستگاه نیاز به شارژ یک ساعته دارد اما اگر زمان کافی برای شارژ کامل نداشته باشید می توانید با 5 دقیقه شارژ کردن، انرژی لازم برای یک اصلاح کامل را ذخیره کنید. به طور کلی این ماشین اصلاح صورت براون دست شما را برای شرایط گوناگون باز می گذارد و یک انتخاب هوشمندانه و هیجان انگیز به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز