خبرگزاری کار ایران

بهترین روش اصلاح ، تیغ یا ماشین اصلاح ؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۱۲

تیغ زدن موها تاثیری بر ضخیم شدن و افزایش رشد موها ندارد، اما موجب می شود موی در حال استراحت به فاز فعال برود.

ایلنا؛ اصلاح با استفاده از تیغ یا همان اصلاح دستی و اصلاح با ماشین های برقی دو نوع متداول اصلاح کردن هستند. استفاده از تیغ یا ماشین اصلاح بسته به نوع پوست هر فردی در نظر گرفته می‌شود. برخی افراد با تیغ و بعضی هم با ریش تراش بهتر اصلاح می‌کنند.

استفاده از تیغ به سال ها قبل برمی گردد و امروزه هم اصلاح صورت با تیغ یکی از کارهای روزمره برای برخی آقایان است و هیچ چیز مانند صورتی صاف و اصلاح شده ، به آن ها اعتماد به نفس شروع یک روز کاری را نمی دهد. شاید تیغ اصلاح قدیمی‌ترین و حتی پرطرفدارترین وسیله‌ی اصلاح صورت باشد اما نمی‌توان گفت بهترین وسیله است.

نو که اومد به بازار، چرا روش های قدیمی ؟

در پاسخ به سوال بهترین روش اصلاح ، ممکن است با جواب های متفاوتی رو به رو شوید که از تجربیات مختلف سرچشمه می گیرد . تیغ زدن موها تاثیری بر ضخیم شدن و افزایش رشد موها ندارد، اما موجب می شود موی در حال استراحت به فاز فعال برود . در صورتی که به طور روزانه و مرتب از تیغ استفاده شود، فولیکول مو تحریک شده و رشد مجدد صورت می گیرد . با اصلاح مجدد این موها فرصت رشد پیدا نکرده و مجددا تراشیده می شوند در نتیجه پوست تیره تر خواهد شد. از دیگر مشکلات شایع هنگام استفاده از تیغ، خراش های خفیف قرمز رنگ است که گاهی اوقات روی پوست ظاهر می شود . در ضمن اگر افراد از تیغ شخصی استفاده نکنند امکان انتقال بیماری های ویروسی مثل ایدز و هپاتیت به ویژه در آرایشگاه ها وجود دارد.

به هر حال استفاده از تیغ برای برخی از افراد کار آسانی است و البته برای رسیدن به یک اصلاح تمیز و صاف عالی است اما گاهی اوقات شما به یک راه حل سریع تر  نیاز دارید.

بهترین روش اصلاح ، تیغ یا ماشین اصلاح ؟

هنگام کار با ماشین اصلاح آسیب و برش بر سطح پوست ایجاد نمی شود. ماشین های اصلاح قابل تنظیم و به ویژه برای وضعیت های خاص مانند گذاشتن ته ریش مناسب تر هستند . شما می توانید با استفاده از اکسسوری های ماشین های اصلاح برای هر هدفی ، از سایه زدن تا کوتاهی مو ، اصلاح خط ریش، حتی مرتب کردن موهای بلند استفاده کنید تا کار اصلاح درخانه راحت تر و سریع تر انجام گیرد. ماشین های اصلاح اولین بار قابلیت اصلاح صورت در حالت خشک را امکان پذیر کردند به همین دلیل می توانید آن را همه جا استفاده کنید در ماشین یا حین تماشای مسابقه فوتبال یا هنگامی که در حال خرید اینترنتی هستید چون نیاز به سینک دستشویی، آب یا خمیر ریش ندارید . اگر چه بعضی از مدل ها را می توان با ژل یا فوم هم یا حتی در حمام و زیر دوش هم استفاده کرد. 

هرچند که تیغ ها، اصلاح های کوتاه تر و تیز تری را تحویل می دهند اما مکانیزم برش مو توسط ریش تراش های الکتریکی در طول سال ها دچار تغییرات بزرگی شده است و هم چنان شرکت های تولید کننده ماشین اصلاح برای تکنولوژی های مخصوص در طراحی تیغه رقابتی‌تنگاتنگ دارند. فیلیپس با طراحی اولین ریش‌تراش چرخشی، ابداعی بزرگ برای اصلاح موهای صورت از ته داشت که تا امروز این نوع طراحی با موفقیت ادامه داشته است .

در جدیدترین ماشین اصلاح صورت پاناسونیک از تیغه های تیز شده با فناوری نانو و زاویه برش بهینه 30 درجه، و  رول‌های لغزان برای کاهش التهاب پوست استفاده شده است.  

مرتب کردن موهای صورت یک کار همیشگی و وقت گیر برای آقایان است بنابراین همیشه به دنبال راهی آسان تر برای انجام این کار هستند . ماشین های اصلاح راحت و خوش دستند و علاوه بر سرعت کار اصلاح و یک دست شدن آن ، به راحتی خط های دلخواه در صورت را بدون گرانی بابت خراش صورت را برای شما ایجاد می کنند. به همین دلیل مردان بیشتر و بیشتری به دلیل سهولت استفاده و سرعت عمل ، تصمیم به استفاده از آن ها می گیرند.

درست است که اختلاف زیادی بین قیمت یک تیغ اصلاح با  قیمت ماشین اصلاح فیلیپس یا هر برند دیگری وجود دارد اما ویژگی های متقاعد کننده خوبی برای خرید دارند . فراموش نکنید که استفاده از ماشین اصلاح هم چند روز در میان و با فاصله باشد تا پوست صورت کمی استراحت کرده و شاداب بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز