خبرگزاری کار ایران

ساعت مچی کاسیو، از گذشته تا حال

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۷۵

در سال ۱۹۷۴ اولین ساعت مچی کاسیو دیجیتال با نمایشگر تاریخ، سال و روز به بازار ساعت عرضه شد. در ادامه موفقیت جهانی این ساعت‌های دیجیتال، شهرتی فراتر از ساعت های مچی کوارتز و آنالوگ هم کسب کرد و به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ساعت دنیا تبدیل شد.

ایلنا؛ کاسیو یکی‌از برندهایی است که روی وسایل زیادی دیده‌ایم که بسیار مشهور و با کیفیت هستند. شاید بیشتر از ساعت مچی، کاسیو را با دستگاه های سینتی سایزر و ماشین حساب شناخته باشید، چون این برند روی همه ماشین حساب ها دیده می‌شد.

ماشین حساب هایی که در زمان خود بسیار مدرن و عجیب به نظر می رسیدند و به همین خاطر شاید شما هم از کسانی باشید که کاسیو را با ماشین حساب و جی-شاک می‌شناسید.

مؤسس این شرکت، کاشیو تادائو درسال ۱۹۴۶ کار خود را با تولید ماشین حساب، لوازم الکترونیکی و ادوات موسیقی آغاز کرد و در دوره طلایی تکنولوژیک ژاپن اوج گرفت.

اما سرنوشت ساعت کاسیو‌بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است، در سال ۱۹۷۴ اولین ساعت مچی کاسیو دیجیتال با نمایشگر تاریخ، سال و روز به بازار ساعت عرضه شد.

در ادامه موفقیت جهانی این ساعت های دیجیتال، شهرتی فراتر از ساعتهای مچی کوارتز و آنالوگ هم کسب کرد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت دنیا تبدیل شد. کاسیو با تحولی بزرگ در صنعت ساعت سازی، اولین مدل ساعت های ضد ضربه جی-شاک به نام Dw-5000c را ارائه کرد. بیشتر این ساعت مچی ها با باتری های بادوام ۱۰ ساله و مقاومت در برابر آب تا ۱۰۰ متر، در انواع ورزش و صنایع رزمی مورد استفاده قرار می گیرند.

ساعت مچی کاسیو، از گذشته تا حال

ساعت های جی-شاک در چندین سبک، رنگ‌بندی و اندازه، همه جای جهان محبوب اند. قیمت ساعت مچی کاسیو در رده بالا قرار نمی گیرد اما از هر کلاسی می‌توان یک مدل کاسیو را پیدا کرد.

در محصولات دیجیتال کاسیو نوآوری های بسیاری مانند اولین نرم ‌افزار ساعت، اولین صفحه نمایشگر هوشمند، اندازه‌ گیری ضربان قلب، کالری و فشار خون، برای اولین بار ارائه شدند.

مدل‌های جدید سری‌ پرو ترک با جی-شاک ادغام شده و دارای فشار سنج، دماسنج و قطب نمای دیجیتالی هستند. 

بهترین ساعت های کاسیو از جمله مدل های پرطرفدار قدیمی که به تازگی دوباره مد شده اند را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل بررسی کنید و با بهترین قیمت و گارانتی معتبر بخرید. زنبیل می تواند هر کالایی را با ارسال فوری در کمتر از ۳ ساعت از زمان سفارش و تایید آن به دست شما برساند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز