خبرگزاری کار ایران

97 سال حمایت از تولیدات داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۱۰

همانطور که رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال حمایت از تولیدات داخلی نام نهادند؛بسیاری از شرکتها و تولید کنندگان ایران عزم خود را جزم کردند؛تا قدمهای محکمی در راستای این هدف بزرگ بنا نهند.

ایلنا؛ حجت الااسلام و المسلمین، حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری، توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های‌اقتصادی‌و‌زیربنایی استان خراسان رضوی، سی طرح و پروژه را در‌حوزه‌های‌صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران و شهرسازی، گردشگری و خدماتی به طور همزمان در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی تعدادی از این پروژه ها را صادر کرد.

این ویدیو کنفرانس که در روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 برگزار شد وزرا و مسئولین مربوطه از محل پروژه ها گزارشی ارایه کردند و سپس رئیس جمهور دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها را صادر کرد.

یکی از پروژه هایی که در این طرح به مرحله بهره برداری رسید کارخانه آجر برگل سفالین طلایی مشهد بود.

کارخانه آجر برگل سفالین طلایی، یکی از بهترین تولید کنندگان آجر در مشهد جهت حرکت در این مسیر سفر خویش را با تولید بهترین آجر سفالی و با شعار حمایت از تولید داخلی آغاز کرده است.

جباری مدیرعامل کارخانه برگل سفالین حمایت از تولید داخلی را امری مهم دانست و رونق اقتصادی و اشتغال زایی را تنها با حمایت از تولیدات داخلی میسر میداند.

جباری همچنین بیان کرد حمایت مردم ایران از تولیدات داخلی منجر به تولید محصولات با کیفیت تر خواهد شد.

این دقیقا همان هدفی است که کارخانه برگل سفالین طلایی جهت تولید بهترین آجرهای سفالی در مشهد برنامه‌ریزی کرده است.

و از آنجایی که استحکام و مقاومت در ساخت و ساز به عنوان یک بخش ضروری و جدایی ناپذیر در زندگی بشر به شمار می رود، نیاز است تا مردم کشور عزیزمان ایران جهت حمایت از این صنعت تلاش خود را بر روی تولیدات باکیفیت داخلی متمرکز نمایند.

تا در سایه ی رونق اقتصادی و اشتغال زایی امنیت و آرامش را با تولیدات داخلی کشور خود تجربه کنند.

جباری در رابطه با تکنولوژی های جدید اظهار داشت؛ تنها با حمایت مردم کشور ایران می‌توانیم در راستای پیشرفت تکنولوژی‌های جدید جهت ارائه‌ی محصولات با کیفیت قدم‌های محکم‌تری برداریم و ضامن سلامتی و محیط زیست افرادی باشیم که در معرض آلاینده‌های سمی و خطرناک ناشی از دود کارخانه‌های آجر قرار دارند.

همچنین وی افزود؛ امید است تا در آینده‌ای نه چندان دور گام های خود را فراتر نهیم و زمینه و بستر لازم را جهت صادرات محصولات خود به خارج از ایران مهیا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز