خبرگزاری کار ایران

در سال حمایت از تولید داخلی؛

آمریکا به جمع کشورهای واردکننده‌ی محصولات ایرانی زرماکارون پیوست

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۵۴

نخستین محموله از انواع محصولات زرماکارون وارد ایالات متحده آمریکا شد.

مدیر فروش و بازاریابی بین الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به صادرات محور بودن شرکت زرماکارون از صادرات نخستین محموله ماکارونی به ایالت متحده آمریکا خبر داد.

جواد رزاقی گفت : علیرغم خروج آمریکا از برجام توسط رئیس جمهور امریکا ، هیچ مانعی بر سر راه صادرات ماکارونی این شرکت به این کشور بوجود نیامد.

مدیر فروش و بازاریابی بین الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر افزود : سیاست اصلی زرماکارون از ابتدای تاسیس ، بر پایه ی صادرات و تفکر صادرات محور بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت زرماکارون به بیش از ۸۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادرات انجام می دهد ، اضافه کرد : علاوه بر امریکا به کشورهای سوئد، انگلیس، نیوزیلند، استرالیا و کانادا نیز مقصد صادرات محصولات زرماکارون است.

رزاقی با اعتقاد بر این مهم که سازمانهای تفکر محور چالش ها را به فرصت تبدیل می کنند و تحریمها نمب تواند هیچ تاثیری بر روند پیشرفت آنها بگذارد ، گفت : در حال حاضر کیفیت محصولات زرماکارون هم تراز با دنیا و در رتبه های بالا قرار گرفته است به نحوی که با دریافت استانداردهای بین المللی به بازارهای سخت دنیا نفوذ کرده ایم و با قدرت این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیر فروش و بازاریابی بین الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه صادرات ، اولویت اصلی هر اقتصادی برای رشد پایدار است ، گفت : با بررسی و انتخاب بازارهای هدف صادراتی با پتانسیل بالا و با نگاه به بیرون از مرزها می توانیم به ارتقاء جایگاه خود همگام با بازارهای جهانی اقدام کنیم.

رزاقی با تأکید بر اینکه گروه صنعتی و پژوهشی زر در حال حاضر به کشورهای مختلف آسیایی صادرات و نیم نگاه صادراتی موثری نیز به کشورهاى شرق آسیا و اروپا دارد ، تصریح کرد : در حال حاضر علاوه برکشورهای آفریقایى، آسیایی، اروپا و کانادا به شهرهای نیویورک، آتلانتا، هیوستون تگزاس، دالاس، نوادا و کالیفرنیا در کشور امریکا نیز صادرات داریم.

لازم به ذکر است تنها درخواست گروه صنعتی و پژوهشی زر از دولت ، حمایت معنوی است به نحوی که بیش از حمایتهاى مالی دولت ، حمایتهاى معنوی و دپیلماتیک را خواستارند . تقویت سفارتخانه ها در حوزه ى  تجارت و اقتصاد و کمک به تجار و صادرکنندگان توسط وزارت امور خارجه در حوزه ى امضاى توافقنامه هاى تجارى و تعرفه هاى ترجیحى و نیز فعالتر شدن رایزنان بازرگانى در کشورهاى هدف صادراتى از مهمترین نیازهای معنوی مورد تأکید گروه صنعتی و پژوهشی زر عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز