خبرگزاری کار ایران

استقبال بی‌نظیر مردم از مثلث گوشی‌های هوشمند

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۰۸

بالغ بر ۵۰ درصد مردمان چین گوشی شیائومی، اوپو یا ویوو داشته باشند

تا پیش از آن که شیائومی با گوشی‌های هوشمند فوق العاده ارزشمند خود به بازار بیاید و ویترین‌ها را برای خودش تسخیر کند، برندهای تولیدکننده دیگری نیز وجود داشتند که تنوع محصول را در بازار ایجاد کرده بودند. اما چرا کاربران به محصولات این کمپانی یعنی شیائومی و گوشی های هوشمندی که هم قطاران چینی اش، ویو و اوپو می سازند علاقه مند شده اند؟

این آمارچیز کمی نیست! که بالغ بر ۵۰ درصد مردمان چین گوشی شیائومی، اوپو یا ویوو داشته باشند.

در یک بررسی هرچند ساده از آمار و گزارشاتی که در طی سال های اخیر به عمل آمده است در می یابیم که چشم بادامی ها همیشه به موبایل های امریکایی علاقه داشته‌ اند، پس حتما مزیت‌ های ارزشمندی در محصولات این شرکت های تازه وارد وجود داشته که کاربران نسبت به آنها توجه ویژه نشان داده اند.

 

قیمت ارزان گوشی های هوشمند و تاثیر آن در انتخاب کاربران

تردیدی نیست که هر خریداری سعی می‌کند کالاهایی را تهیه کند که با نازلترین قیمت برایش تمام می شود.معمولا هر خریدار از چند جا قیمت می‌گیرید و همه ما سعی می‌کنیم در مقابل پولی که پرداخت می‌کنیم محصول با همان ارزشمندی بلکه بیشتر دریافت کنیم تا پولی که می پردازیم هدر نرفته باشد.

 

تا پیش از ظهور کمپانی های بزرگی همچون شیائومی‌ اوپو و ویوو برندهای دیگری نیز در بازار گوشی‌ هوشمند وجود داشت که آنها نیز قیمت های ارزان تری نسبت به غول های تولید کننده محصولات دیجیتال مخصوص گوشی‌های هوشمند داشتند، اما مردم استقبال چندان قابل توجهی از آنها نداشتند. با این توضیح می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت ارزان محصولات این مثلث چینی با همه اهمیتش در انتخاب مردم نقش اساسی ندارد.

 

خرید گوشی باید شیرین باشد!

استقبال بی‌نظیر مردم از مثلث گوشی‌های هوشمند

 

عادلانه بودن، ارزش واقعی، دریافت خدمات واقعی در مقابل قیمت گوشی های هوشمند از جمله عوامل تاثیرگذار در انتخاب کاربران است.

 

مزیت رقابتی و ارزش افزوده ی کالایی که مشتری دریافت می کند در مقایسه با قیمت آن فراتر از یک به صرفه بودن! یا تخفیف ویژه است.

 

 با خرید گوشی هوشمند شیائومی شما پول یک موبایل را پرداخت نمی کنید! بلکه ۵۰ درصد آن را می دهید، آیا این چیز کمی است؟ درباره گوشی های هوشمندی که ریو و اوپو می سازند هم وضع به همین گونه است؛ چون کیفیت آنها با محصولات مشابهی که برندهای شناخته شده می سازند نه تنها کمتر نیست بلکه در بسیاری از موارد بالاتر هم هست.

 

پس کیفیت و قیمت گوشی هوشمند همیشه دو مورد از پارامترهای تاثیرگذار در خرید محصولات از جانب خریداران است. اما اصل احترام به حق مصرف کننده به معنی واقعی مهمترین عامل در محبوبیت و موفقیت گوشی شیائومی، گوشی اوپو و گوشی ویوو است.

 به عبارت دیگر محصولات این سازندگان مزیت هایی دارند که در مقابل قیمت آن برای مشتریان ارزش زیادی دارد.

پس آنچه که به عنوان اصلی ترین عامل در استقبال مشتریان از گوشی های هوشمندی که مارک اوپو روی آنها حک شده یا ساخت کمپانی ویو و یا شیائومی هستند، می تواند پیام های اجتماعی و تجاری شایان توجهی برای متخصصان امر بازار و تجارت در بر داشته باشد.

بعنوان مثال مسئله ای که می تواند در توسعه و ارتقا این ارزش مورد توجه قرار گیرد، بحث پشتیبانی های منظم و به روزرسانی های پی در پی این شرکت‌ها از محصولاتی که ارائه می کنند است.

 

شرکت‌های نوپای چینی برای مشتریان خود احترام مضاعف قائلند

بدون تردید به روزرسانی هایی که کمپانی هایی نظیر شیائومی ، اوپو و ویو برای گوشی‌های هوشمند خود به خریداران ارائه می کنند یکی از دلایل بسیار مهم در انتخاب کاربران محسوب می شود.

با انتشار بروز رسانی از جانب کمپانی های یاد شده برای محصولات حتی قدیمی کاربران احساس می کنند که حقوق آنها به عنوان مشتری محترم شمرده شده و کمپانی های سازنده به آنها احترام می گذارند.

 

 این مسئله برای خریداران بسیار اهمیت دارد که پس از گذشت چند سال از خرید گوشی هوشمندی که در دست دارند برای سیستم عامل گوشی آنها بروز رسانی جدیدی از طرف کمپانی سازنده منتشر شود در شرایطی که ممکن است آن گوشی حتی مستهلک شده باشد. وقتی که شرکت سازنده بروز رسانی های مداومی برای محصولات خود ارائه می کند ، احساس خوب هواداری در بین مشتریان ایجاد شده و موجب توسعه اهداف تجاری کمپانی سازنده می‌شود.

 

در این بررسی کوتاه دریافتیم که اگر گوشی شیائومی یا موبایل های اوپو یا دستگاه های موبایل ویو که تازه از راه رسیده است و به جمع بزرگان صنعت موبایل سازی دنیا پیوسته اند و مثل نقل و نبات در دست مردم زیاد شده اند به خاطر احساس قدرتمند هواداری است. این کمپانی ها با سیاست های هوشمندانه خود اعتماد کاربران را نسبت به محصولات خود مستحکم ساخته اند.

پس در پاسخ به پرسش هایی نظیر اینکه چرا مردم از اوپو، شیائومی و ویو، بیشتر گوشی موبایل می خرند؛ یا اینکه چرا از گوشی های ساخت این شرکت ها خوششان می‌آید! باید بگوییم این مثل قدرتمند چینی در بین مردم محبوب است چون مشتریان احساس می‌کنند که این شرکت‌ها به حقوق آنها احترام احترام می‌گذارند و به همین خاطر با رغبت بیشتری از آنها خرید می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز