خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید محصولات هواداری استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۱۳

به جرات می‌توان گفت ورزش فوتبال جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ورزش در دنیا است.

بازی کردن این رشته در سطح‌های مختلف، داشتن هواداران بسیار زیاد این رشته ورزشی و بین‌المللی بودن این ورزش، همه و همه نشان‌دهنده جذابیت بالای فوتبال است اما به نظر شما چه چیزی مهمترین عامل این جذابیت است؟

به جرات باید گفت که حس رقابت بالا در این رشته ورزشی باعث ایجاد این جذابیت شده است. در سراسر دنیا چه در قالب باشگاهی و چه در قالب ملی، شما تیم هایی را میبینید که با یکدیگر حس رقابت بالایی دارند و به اصطلاح بین هواداران آن ها کری وجود دارد. اگر بخواهیم نمونه هایی از رقابت را برای شما مثل بزنیم می توان به رقابت چندین ساله تیم ملی برزیل و آرژانتین، رقابت بسیار جذاب بین تیم های لیگ برتر انگلیس مانند رقابت بین منچستریونایتد و منچسترسیتی، رقابت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا و حتی در رتبه پایین تر رقابت بین تیم های سلتیک و رنجرز در کشور اسکاتلند اشاره کرد.

لیگ برتر فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. محال است کسی در ایران طرفدار فوتبال باشد و به یکی از دو تیم استقلال[AH1] و پرسپولیس علاقه نداشته باشد. کری های بین طرفداران این دو تیم را شاید کوچکترین هواداران این دو تیم هم بلد باشند. نمونه بارز این کری ها را می توان به بازی 6 بر صفر معروف پرسپولیس در سال 52 و همچنین دو بار قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و دو ستاره بودن این تیم اشاره کرد.

تاریخچه رقابت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس

باشگاه فوتبال استقلال تهران در سال 1324 و باشگاه فوتبال پرسپولیس در سال 1342 تاسیس شده اند. اولین رویارویی این دو تیم در سال 1347 انجام شد که آن بازی با نتیجه مساوری صفر بر صفر به پایان رسید.

از همان سال‌های ابتدایی رقابت بین این دو تیم، جذابیت بسیار بالایی در رویارویی این دو تیم وجود داشت و این تیم‌ها به سرعت هواداران زیادی برای خود دست و پا کردند. بهترین برد پرسپولیس در دربی تهران بازی 6 بر صفر سال 52 و بهترین برد استقلال در دربی، برد سه بر سفر در جام حذفی سال 1390 می باشد.

دو تیم استقلال و پرسپولیس تا کنون 91 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که سهم استقلال 26 برد، سهم پرسپولیس 24 برد و 41 بازی هم مساوی شده است.

این رقابت جذاب بین دو تیم محبوب پایتخت باعث شده است که هواداران بسیار زیادی طرفدار این دو تیم محبوب باشند. مسلما مانند تمام طرفداران تیم های محبوب در کل دنیا، طرفداران این دو تیم هم به دنبال تهیه محصولات هواداری این دو تیم محبوب باشگاهی ایران هستند. اگر شما هم مانند میلیون ها هوادار استقلال و پرسپولیس به دنبال خرید لباس و لوازم هواداری این دو تیم هستید، می خواهیم در ادامه شما را برای خرید محصول هواداری تیم محبوبتان راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید محصولات هواداری استقلال و پرسپولیس

شما برای تهیه لباس و لوازم تیم استقلال و پرسپولیس راه‌های مختلفی را پیش رو دارید.

1) خرید از نمایندگی اصلی

اولین راهی که شما عزیزان می توانید از آن، لباس تیم محبوب خود را خریداری کنید، این است که به نمایندگی فروش محصولات استقلال و پرسپولیس مراجعه نمایید و لباس یا لوازم هواداری تیم محبوب خود را تهیه کنید.

مزیت این روش این است که اولا شما محصولات اورجینال تیم محبوب خود را خریداری می کنید و دوما اینکه با خرید از نمایندگی به تیم محبوب خود کمک کرده اید.

اما این روش معایب خاص خودش را دارد. بزرگترین عیب این روش این است که شما حتما باید محصول اورجینال خریداری نمایید که قیمت به مراتب بالاتری از محصولات غیر اورجینال دارد و شاید مناسب برای همه افراد نباشد. دوما اینکه شاید خیلی از محصولاتی که شما به دنبال آن هستید در نمایندگی موجود نباشد. سوما نمایندگی محصولات استقلال و پرسپولیس در بسیاری از شهر های ایران در دسترس نیست و هوادارانی که در این شهر ها زندگی می کنند، نمی توانند به راحتی دسترسی به این نمایندگی ها داشته باشند.

2) مراجعه به بازار و خرید محصولات

راه دیگری که شما عزیزان می توانید برای خرید لباس و دیگر محصولات استقلال و پرسپولیس از آن استقاده کنید این است که به بازار مراجعه کنید و با گشتن در بازار محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

مزیت این روش این است که شما می توانید با قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به نمایندگی محصولات هواداری تیم محبوب خود را خریداری کنید.

اما این روش هم مانند روش اول بدون عیب نیست. اگر بخواهیم از معایب این روش برای شما عزیزان بگوییم اولا اینکه مثل روش اول در خیلی از شهر ها بازار مناسب برای این محصولات موجود نمی باشد. اگر شما تهران و بازار منیریه را فاکتور بگیرید، در اکثر شهرهای ایران، شاید نتوانید جایی را پیدا کنید که محصولات مختلف استقلال و پرسپولیس را مشاهده و با مقایسه محصولات مختلف خریداری کنید. دوما استفاده از این روش مستلزم صرف زمان بسیار زیادی است و حتی ممکن است شما بعد از گذاشتن زمان طولانی برای خرید، محصول مورد نظر خود را پیدا نکنید.

3) خرید از یک فروشگاه معتبر که نیاز شما را کاملا برطرف کند

در این روش می خواهیم به شما عزیزان راهی را پیشنهاد بدهیم که در سریعترین حالت ممکن، به روز ترین محصولات هواداری تیم مجبوب خود را مشاهده و خریداری نمایید.

شما می توانید به جای اینکه به نمایندگی یا بازار مراجعه کنید، در هر جایی که هستید با موبایل یا کامپیوتر خود اقدام به خرید کنید.

می‌خواهیم فروشگاه سرخابی شاپ را به شما معرفی کنیم.

شما در فروشگاه اینترنتی سرخابی می توانید جدیدترین محصولات و لباس های استقلال و پرسپولیس را مشاهده کنید و با مقایسه محصولات مختلف بهترین گزینه را برای خود انتخاب و اقدام به خرید آن کنید.

شما به‌دنبال چه محصول هواداری از این دو تیم محبوب هستید؟

  • جدیدترین لباس های استقلال و پرسپولیس با کیفیت های مختلف اورجینال و معمولی با قیمت های مختلف بسته به بودجه و سلیقه هوادار
  • ست های هواداری مختلف استقلال و پرسپولیس مثل گرمکن، سویشرت شلوار و تیشرت هواداری
  • لوازم جانبی مختلف تیم های استقلال و پرسپولیس مانند ساعت، گردن بند، مچ بند، پرچم و ...
  • و ...

این ها همه بخش کوچکی از محصولات هواداری سرخابی شاپ است که برای شما عزیزان فراهم شده است.

حال بیایید به مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی سرخابی نگاه کنیم.

  1. مشاهده تمام محصولات موجود در بازار بدون تلف کردن وقت
  2. مشاهده محصولات مختلف با کیفیت و قیمت های مختلف و خرید بسته به نوع سلیقه
  3. امکان مقایسه محصولات مختلف
  4. امکان خرید برای تمامی شهرها و تحویل گرفتن محصول در سریع ترین حالت ممکن
  5. و ...

اگر هنوز هم برای خرید از سرخابی شاپ تردید دارید کافی است محصولات استقلال و پرسپولیس را در وبسایت ما مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز