خبرگزاری کار ایران

عرضه ۹۱ هزار تن قیر در تالار صادراتی بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۳

امرو، در صورت تقاضا، بیش از ۹۱ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.

امروز در صورت تقاضا، بیش از ۹۱ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می‌شود. ضمن آن که تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۹۷۰۰ تن گندم و شکر است.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، ۶۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۵۶۵ دلار برای هر دو محموله راهی تالار معاملات می‌کند.
این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ را به قیمت پایه۸۳۰ دلار در هر تن عرضه می‌کند. علاوه بر این، ۵ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۲ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت قیر آکام به قیمت پایه ۵۲۵ دلار در هر تن برای هر دو محموله روی تابلوی عرضه می رود. از دیگر عرضه کننده قیر در این روز می‌توان به شرکت آذربام عایق کار با ۱۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۷ گرید از انواع مواد پلیمری به حجم بیش از ۶۱ هزار تن عرضه می شود.
از جمله مهمترین محصولات عرضه شده در این گروه می توان به انواع PVC، پلی اتیلن، SBR، ABS و پلی پروپیلن اشاره کرد که توسط مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، تبریز، تندگویان، جم، شازند، غدیر، قائد بصیر، لاله، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه روی تابلوی عرضه می روند.

عرضه ۹ هزار تن گندم در تالار کشاورزی

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی، در صورت تقاضا، شاهد عرضه ۲ هزار تن گندم دورم ایلام، ۲ هزار تن گندم دورم فارس، ۲ هزار تن گندم دورم کرمان، ۲ هزار تن گندم دورم کرمانشاه و یکهزار تن گندم دورم خوزستان با قیمت پایه ۸۶۰۰ ریال برای هر پنج محموله است. شایان ذکر است، کارخانه قند یاسوج ۴۰۰ تن شکر سفید را به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۱۰۰ ریال عرضه می کند و کارخانه قند اقلید ۳۰۰ تن شکر سفید را به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۲۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می برد.

شایات ذکر است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، ۳ هزار تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷ شرکت آلومینیوم هرمزگان(هرمزال) به قیمت پایه ۵۷ هزار و ۸۰۰ ریال راهی تالار معاملات می شود. ضمن آن که ۴۵۰ تن بنزن(COAL BASIC) به قیمت پایه ۱۵ هزار ریال عرضه را تجربه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز