خبرگزاری کار ایران

از سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه جاری امکان‌پذیر می‌شود

ثبت معاملات توافقی نماد فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۰

در پایان معاملات روز دوشنبه فرابورس، داد و ستد بیش از ۷۶.۴ میلیون اوراق بهادار به ارزش حدود ۷۶۶.۴۹ میلیارد ریال در ۱۸ هزار و ۴۶۴ دفعه معامله ثبت شد و شاخص فرابورس(آیفکس) به ۷۹۱.۸۸ واحد رسید.

ثبت معاملات توافقی نماد فرابورس از سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه جاری امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش ایلنا، ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران در نماد " فرابورس " با توجه به اعمال نتایج مجمع‌عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه، از فردا سه شنبه مورخ ۱۴ آبان‌ماه جاری و از طریق سامانه جدید معاملات توافقی امکان پذیر خواهد شد.

همچنین در پایان معاملات روز دوشنبه فرابورس، داد و ستد بیش از ۷۶.۴ میلیون اوراق بهادار به ارزش حدود ۷۶۶.۴۹ میلیارد ریال در ۱۸ هزار و ۴۶۴ دفعه معامله ثبت شد و شاخص فرابورس(آیفکس) به ۷۹۱.۸۸ واحد رسید.

وجود تقاضای ۲۴.۶۲ میلیون سهمی برای گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و ۸.۷۹ میلیون سهمی بانک دی این شرکت‌ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد و بیشترین ارزش معاملات نیز به ترتیب با بیش از ۱۳۹.۸ و ۱۲۶.۵ میلیارد ریال توسط پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز ثبت شد.

در بازار ETF نیز ۷۷ هزار و ۴۷۰ واحد صندوق‌ قابل معامله آسام با ارزشی بالغ بر ۸۴۷ میلیون ریال و ۶۲ هزار و ۷۴۸ واحد صندوق‌ قابل معامله کاریس به ارزش بیش از ۶۵۶ میلیون ریال معامله شد.

همچنین اوراق تسهیلات مسکن بدون تغییر قابل توجهی در حدود ۳۸۰ هزار ریال مبادله شد و در معاملات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش ۶۱ هزار و ۱۶۰ برگه اجاره ماهان۲ و ۲۰ هزار و ۲۹۵ برگه گواهی سپرده انصار تعلق داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز