خبرگزاری کار ایران

بورس کانال ۸۲ هزار واحد را هم رد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۲

شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز با ۵۰۰ واحد رشد به عدد ۸۲ هزار و ۵۵ واحد رسید.

شاخص بورس با افزایش ۵۰۰ واحدی به ۸۲ هزار و ۱۷۴ واحد رسید. شاخص کل بورس در دقایق اولیه معاملات امروز از مرز ۸۲ هزار واحد عبور کرد تا از ابتدای سال بازدهی ۱۱۵ درصدی را نصیب سهام داران کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاملات بر روی نمادهای اخبار، وامید، کچاد، کگل، وتجارت، پارسان و خودرو موجب رشد شاخص و عبور آن از عدد ۸۲ هزار واحد شدند.

بر اساس این گزارش، شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز با ۵۰۰ واحد رشد به عدد ۸۲ هزار و ۵۵ واحد رسید.

این در حالی است که با ا اتمام ساعات معاملات دیروز سه شنبه ۹۲.۰۹. ۰۵ شاخص بازار اول با ۳۳۳ واحد افزایش به رقم ۶۰۸۲۷ واحد شاخص بازار دوم با ثبت ۳۵۵ واحد رشد عدد ۱۵۵۵۲۳ واحد و شاخص کل بورس نیز با ۳۶۲ واحد افزایش به رقم ۸۱۵۴۹ واحد رسید.

روند افزایشی قیمت دلار در روز گذشته موجب شد انرژی جدیدی به معامله گران قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا نسبت به افزایش قیمت ها اعمال شود تا پیش بینی آنها برای سکه تحویل اسفند ماه ۹۲ به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

شاخص بورس ابتدای امسال را از عدد ۳۸ هزار و ۴۰ واحد آغاز کرد و امروز با رسیدن به عدد بالای ۸۲ هزار واحد، بازدهی بازار سهام را از ابتدای سال به ۱۱۵ درصد رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز