خبرگزاری کار ایران

امروز انجام می‌شود؛

عرضه ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن صادراتی در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۷

تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۴ هزار و ۲۷۵ تن انواع برنج، کنجاله کلزا و سویا، شکر سفید، عدس درشت، ذرت دانه‌ای و گندم دامی است که در صورت وجود تقاضا یک هزار و ۵۰۰ تن دیگر بر این میزان افزوده خواهد شد.

ایلنا: روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهنگل گهر ۲ و ۴ به قیمت پایه ۸۵ دلار در تن در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، تالار صادراتی همچنین میزبان عرضه یکهزار تن قیر ۶۰.۷۰شرکت توسعه کروس انرژی به قیمت ۵۴۹ دلار در تن، ۵۰ هزار تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت نفت جی به قیمت پایه ۵۶۵ دلار در تن، ۳۰ هزار تن قیر ۸۵.۱۰۰ این شرکت به همان نرخ و ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ شرکت نفت جی به قیمت ۸۳۰ دلار در تن به صورت نقدی است.

براساس این گزارش، شرکت فولاد خوزستان نسبت به عرضه ۱۰ هزار تن تختالC به قیمت پایه ۱۴ هزار و ۲۵۰ ریال در هر کیلوگرم اقدام می کند که در صورت وجود تقاضا این میزان عرضه تاسقف ۶۰ هزار تن نیز قابل افزایش است.

۴۰ تن شمش ۵۰ پوندی ۹۹.۷ شرکت ایرالکو با افزایش عرضه ۶۰ تن به قیمت ۶۱ هزار و ۴۲۲ ریال و یک هزار و ۱۰۰ تن میلگرد شرکت فولاد آذربایجان با افزایش عرضه ۴ هزار و ۴۰۰ تن به قیمت ۱۶ هزار و ۴۰۰ ریال در هر کیلوگرم به صورت نقدی عرضه می شود.

همچنین ۱۰ کیلوگرم شمش طلای شرکت طلای موته از دیگر عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی است.

این گزارش حاکی است، تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۴ هزار و ۲۷۵ تن انواع برنج، کنجاله کلزا و سویا، شکر سفید، عدس درشت، ذرت دانه ای و گندم دامی است که در صورت وجود تقاضا یک هزار و ۵۰۰ تن دیگر بر این میزان افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است، در این روز ۲۰ هزار و ۶۲۶ تن انواع فرآورده های پتروشیمی به صورت سلف عرضه می شود.

همچنین عرضه های نقدی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز به رقمی بالغ بر ۶۵ هزارو ۶۳۰ تن می رسد که در صورت وجود تقاضا ۲۰ هزارو ۸۵۰ تن دیگر بر این میزان افزوده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز