خبرگزاری کار ایران

امروز انجام می‌شود؛

عرضه ۱۲۸ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۷

۱۲۸ هزار تن انواع مقاطع فولادی با قرارداد سلف امروز در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴۹ هزار و ۵۰۰ تن ورق گرم C به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۲۷۷ ریال، ۳۷ هزار و ۴۰۰ تن ورق گرم B را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۸۹ ریال و به صورت سلف و ۵ هزار تن ورق سرد B، ۳۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۵۰۰ تن ورق قلع اندود در تالار محصولات صنعتی و معدنی در روزجاری در بورس کالا حضور می‌یابد.

به گزارش ایلنا، شرکت فولاد هرمزگان جنوب نیز در صورت تقاضا، ۳۰ هزار تن تختال C را به قیمت پایه ۱۴ هزار ریال و به صورت سلف عرضه می‌کند.

علاوه بر این، ۱۰ کیلوگرم انواع شمش طلای معدن طلای موته و ۲۰۰ تن کک متالورژی ۵-۱۵ شرکت کک ساز زرند راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می‌شود.

بر اساس این گزارش، امروز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز شرکت پالایش نفت تبریز، ۲ هزار تن لوب کات سبک، ۲ هزار تن وکیوم باتوم و ۵۰۰ تن گوگرد کلوخه را روی تابلوی عرضه می‌برد. شرکت پالایش نفت بندرعباس هم ۶ هزار تن وکیوم باتوم را عرضه می‌کند.

در گروه قیر نیز در صورت تقاضا، ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن قیر ۶۰۷۰،۸۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ و ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ شرکت نفت جی عرضه را تجربه می‌کند. از دیگر عرضه کنندگان قیر در این روز شرکت‌های نفت پاسارگاد آبادان و نگین گام پارس است.
همچنین در گروه مواد پلیمری ۶۲۵۴ تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی نوید زرشیمی، مارون، شازند و رجال عرضه می‌شود. ازجمله مواد پلیمری عرضه شده در این روز می‌توان به انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی بوتادین رابر اشاره کرد.
تالار صادراتی نیز امروز شاهد عرضه ۴۳۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت‌های آذر دوام یول، توسعه کروس انرژی، ایزوگام تبریز، بام گام عایق ارومیه و تولیدی قیر شرق است.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه می‌شود. کارخانه قند یاسوج نیز در صورت تقاضا ۷۰۰ تن شکرسفید را به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۳۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می‌برد.

علاوه بر این، ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۳۰ هزار ریال راهی تالار معاملات می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز