خبرگزاری کار ایران

عرضه ۱۳۴ هزار تن انواع قیر صادراتی در " بورس کالای ایران "

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۸

روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه، در صورت تقاضا، حدود ۱۳۴ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، شاهد عرضه حدود ۱۰۷ هزار تن انواع مواد شیمیایی، گاز، قیر، وکیوم باتوم و سلاپس واکس است.

به گزارش ایلنا، ۲۰ آذرماه ۹۲ در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، با ۵۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ به قیمت پایه ۵۶۵ دلار در هرتن در تالار صادراتی حضور می‌یابد.
این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ را به قیمت پایه ۸۳۰ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می برد. شرکت نفت پاسارگاد نیز ۵۰ هزار تن انواع قیر را راهی تالار مذکور می‌کند. علاوه بر این، ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت جلیس و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت پترو صنعت زمرد عرضه را در تالار صادراتی تجربه می‌کند.

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت مجتمع فولاد خراسان در صورت تقاضا، ۳۴ هزار و ۷۶۰ تن سبد میلگرد ۱۴-۲۸(آجدار ۴۰۰) را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۳۰۰ ریال راهی تالار معاملات می‌کند.
این گزارش حاکی است، در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، شاهد عرضه حدود ۱۰۷ هزار تن انواع مواد شیمیایی، گاز، قیر، وکیوم باتوم و سلاپس واکس است.

مهمترین عرضه کنندگان مواد شیمیایی در این روز مجتمع‌های پتروشیمی ارومیه، اروند، آبادان، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، بیستون، پارس، تندگویان، خراسان، رازی، شازند، شیراز، کارون، کرمانشاه و شرکت های سرمایه گذاری شیمیایی ایران و فرساشیمی هستند. از جمله محصولات شیمیایی عرضه شده در این روز می توان به ارتوزایلن، استایرن منومر، اسید ترفتالیک، اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اسید نیتریک، الکیل بنزن خطی، اوره صنعتی، ایزوبوتانول، آب ژاول، آروماتیک سنگین، بنزن، پارازایلین، تری اتانول آمین، جوش شیرین، دی اتانول آمین، دی اتیل هگزانول، DEG، سود کاستیک، کربنات سدیم، ایزوبوتانول، کریستال ملامین، منومر وینیل استات، گوگرد، MEG و منو اتانول آمین اشاره کرد.

شایان ذکر است، حدود ۴۷ هزار تن انواع قیر شرکت‌های نفت پاسارگاد، نفت جی، توسعه کروس انرژی و پالایش نفت شیراز نیز در تالار داخلی بورس روی تابلوی عرضه می‌رود.
علاوه بر این، در صورت تقاضا، ۲۲ هزار تن وکیوم باتوم عرضه را در این تالار تجربه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می توان به ۷۰۰ تن سلاپس واکس و ۳۰۰ تن آرگون اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۳۵۰ ریال عرضه می شود. کارخانه قند یاسوج نیز در صورت تقاضا ۷۰۰ تن شکرسفید را به قیمت پایه ۱۷ هزار و ۹۵۰ ریال روی تابلوی عرضه می برد.

علاوه بر این، ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۳۰ هزار ریال راهی تالار معاملات می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز