خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۰ تولیدکننده مواد پتروشیمی در روز دوشنبه صورت می‌گیرد؛

عرضه ۷۵ گرید مواد پلیمری در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۷

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم در تالار مذکور حضور می‌یابد. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز در صورت تقاضا ۱۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۳ هزار تن انواع لوب کات و ۲۵۰۰ تن گوگرد گرانوله را راهی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی می‌کند.

روز دوشنبه ۹ دی ماه، بورس کالای ایران شاهد عرضه ۷۵ گرید مواد پلیمری ۲۰ تولید کننده عمده پتروشیمی کشور است. ضمن آنکه در صورت تقاضا، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۵۰ هزار تن تختال، ۲۹ هزار تن وکیوم باتوم و ۲۳ هزار تن لوب کات عرضه را در این روز تجربه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، مجتمع‌های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، تبریز، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مارون، مهر، پروپیلن جم، نویدزرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه حدود ۶۱ هزار تن انواع مواد پلیمری را روی تابلوی عرضه می‌برند. از جمله مواد پلیمری عرضه شده در این روز می‌توان به انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، اپوکسی رزین، PVC، SBR، پلی استایرن و پلی بوتادین رابر اشاره کرد.

علاوه بر این، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم در تالار مذکور حضور می‌یابد. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز در صورت تقاضا ۱۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۳ هزار تن انواع لوب کات و ۲۵۰۰ تن گوگرد گرانوله را راهی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی می‌کند.

در صورت تقاضا، ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی نیز روی تابلوی عرضه می‌رود.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر(۲ و ۴) به قیمت پایه ۸۰ دلار در هر تن عرضه می‌شود. این همچنین شاهد عرضه ۲ هزار تن انواع قیر شرکت تولیدی و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا، ۵ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت کیهان توسعه البرز، ۷۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزوگام تبریز و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت بام گام عایق ارومیه است.

در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در حالی با ۱۰ هزار تن تختال C، به قیمت پایه ۱۳ هزار و ۷۰۰ ریال و به صورت سلف، در تالار معاملات حضور می‌یابد که در صورت تقاضا ۴۰ هزار تن دیگر به این میزان می‌افزاید. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می‌توان به ۱۰ کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته اشاره کرد.

تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۱۰۰ تن خرمای زاهدی بوشهر به قیمت پایه ۳۱ هزار ریال است.
در گروه شکر، شرکت کشت و صنعت کارون با ۲ هزار تن شکرسفید به قیمت پایه ۱۷ هزار ریال در تالار معاملات حضور می‌یابد. علاوه بر این، در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین و ۷۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج راهی تالار معاملات می‌شود. همچنین، ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا عرضه را در تالار کشاورزی تجربه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز