خبرگزاری کار ایران

عرضه ۱۱۸ هزار تن انواع مقاطع فولادی در روز دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۵

در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در صورت تقاضا، با ۵۰ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم C به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۲۷۷ ریال و به صورت سلف در تالار معاملات حضور می‌یابد.

روز دوشنبه ۲۳ دی ماه، در صورت تقاضا، حدود ۱۱۸ هزار تن انواع مقاطع فولادی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می‌شود. ضمن آنکه تالار صادراتی شاهد عرضه ۸۶ هزار تن انواع قیر است.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در صورت تقاضا، با ۵۰ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم C به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۲۷۷ ریال و به صورت سلف در تالار معاملات حضور می‌یابد. این شرکت همچنین، در صورت تقاضا، ۳۷ هزار و ۴۰۰ تن ورق گرم B را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۸۹ ریال و به صورت سلف راهی تالار معاملات می‌کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌توان به ۵ هزار تن ورق سرد B اشاره کرد.

شایان ذکر است، ۱۹ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان به قیمت پایه ۱۴ هزار ریال راهی تالار معاملات می‌شود. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در صورت تقاضا، ۵۵۴۰ تن سبد طول کوتاه می‌لگرد و تیرآهن را به قیمت پایه ۱۴ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه می‌کند.

در گروه مس، ۱۰۵ تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و ۸۰ تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه به ترتیب با قرارداد نسیه و نقد روی تابلوی عرضه می‌رود. ضمن آنکه ۱۰ کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته عرضه را در تالار محصولات صنعتی و معدنی تجربه می‌کند.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، ۵۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۵۰۵ دلار در هر تن عرضه می‌کند. این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC۲۵۰ را به قیمت پایه ۸۰۰ دلار در هر تن راهی تالار معاملات می‌کند. علاوه بر این، ۳ هزار تن انواع قیر شرکت‌های پترو صنعت زمرد، بام گام عایق ارومیه و اصفهان قیر نیز عرضه می‌شود.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه ۱۰۰ تن گندم دامی قزاقستان به قیمت پایه ۹۲۳۰ ریال است. همچنین، ۱۰۰ تن برنج وارداتی هند به قیمت پایه ۳۰ هزار ریال روی تابلوی عرضه می‌رود.

از دیگر محصولات کشاوزی عرضه شده در این روز می‌توان به ۲ هزار تن شکرسفید شرکت کشت و صنعت کارون و ۱۲۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین اشاره کرد.

گفتنی است، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۰ هزار تن لوب کات سنگین و ۶ هزار تن وکیوم باتوم در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی حضور می‌یابد. در گروه قیر نیز ۲۵ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، ۲۰ هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و ۷۰۰ تن انواع قیر شرکت همیار جی یزد روی تابلوی عرضه می‌رود.

در گروه مواد پلیمری، مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، مارون و نوید زرشیمی نیز انواع مواد پلیمری چون پلی اتیلن، پلی استایرن، ABS و پلی پروپیلن را راهی تالار معاملات می‌کنند. شرکت پالایش نفت شیراز نیز با ۶۰۰ تن سلاپس واکس در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی حضور می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز