خبرگزاری کار ایران

صالح آبادی؛

نوسانات کوتاه‌مدت نباید ملاک تصمیم‌گیری قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۸

ما در همه شرایط کنار مردم هستیم و این را وظیفه خود می‌دانیم، شاخص بازار سرمایه به هر حال نوسان پیدا می‌کند، همواره این را گفته‌ام که ما باید بازار سرمایه را در یک روند بلند مدت مد نظر قرار دهیم و نوسانات کوتاه مدت نباید ملاک تصمیم گیری قرار بگیرند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: نوسانات کوتاه‌مدت نباید ملاک تصمیم‌گیری قرار گیرد.
به گزارش ایلنا، علی صالح آبادی، رئیس سازمان بورس در گفتگوی تلفنی برنامه پایش گفت: باید بازار سرمایه را در یک روند بلندمدت مد نظر قرار دهیم و نوسانات کوتاه‌مدت نباید ملاک تصمیم‌گیری قرار بگیرند و برای بازار سرمایه برنامه داریم و به دغدغه‌های سرمایه‌گذاران توجه می‌کنیم.
صالح آبادی گفت: ما در همه شرایط کنار مردم هستیم و این را وظیفه خود می‌دانیم، شاخص بازار سرمایه به هر حال نوسان پیدا می‌کند، همواره این را گفته‌ام که ما باید بازار سرمایه را در یک روند بلند مدت مد نظر قرار دهیم و نوسانات کوتاه مدت نباید ملاک تصمیم گیری قرار بگیرند.
صالح آبادی افزود: ما برای بازار سرمایه برنامه داریم و به دغدغه‌های سرمایه گذاران توجه می‌کنیم، از این رو طرحی که از دیروز اجرا کردیم در جهت اطمینان بخشی به بازار بود و این طرح توانست اثر مثبت خود را بر بازار بگذارد و جلوی هیجانات کاذبی که در بازار به وجود آمده را بگیرد.
وی افزود: به واسطه این طرح کسانی که می‌خواهند سهام خود را بفروشند برای اینکه جو کاذب بر بازار شکل نگیرد و سرمایه گذاران از صف‌های فروش نگرانی نداشته باشند از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۲ برای فروش سهام محدودیت گذاشته‌ایم و از ساعت ۱۲ به بعد همه محدودیت‌ها برداشته می‌شود.
رئیس کل بورس با توجه به نظرسنجی برنامه پایش گفت: مردم تاکنون به سرمایه گذاری در بازار بورس اعتماد دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز