خبرگزاری کار ایران

در پی افت ۷۶۲ واحدی؛

ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۲

۲۲۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۹ میلیارد تومان در ۳۷ هزار نوبت دادوستد شد و نماد معاملاتی پارسان، شبندر، فارس، وپاسار و ومعادن بیشترین تاثیر را در ریزش بازار سرمایه داشتند.

در معاملات امروز تالار شیشه ای شاخص کل بورس ۷۶۲ افت کرد و به عدد ۸۰ هزار و ۸۷ واحد رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با ۷۶۲ واحد عقب گرد به کانال ۸۰ هزار و ۸۷ واحدی نزول کرد.

بر این اساس ۲۲۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۹ میلیارد تومان در ۳۷ هزار نوبت دادوستد شد و نماد معاملاتی پارسان، شبندر، فارس، و معادن بیشترین تاثیر را در ریزش بازار سرمایه داشتند.
توقف نماد معاملاتی سرمایه گذاری توسعه ملی، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک حکمت ایرانیان و بازگشایی نماد معاملاتی حمل و نقل توکا، داملران رازک، سایپا آذین، کیمیدارو، صنعتی و سرمایه گذاری سپنتا، کاغذ سازی کاوه، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، فنرسازی زر، گروه فن آوا و بانک سرمایه هم در معاملات امروز بازار سهام رقم خورد.

به گزارش ایلنا، با توجه به ریسک های مختلف حاکم بر بازار سرمایه کشور اعم از سیستماتیک و غیر سیستماتیک شاهد کاهش دوره رونق و رکود بازار سرمایه هستیم به طوری که این سیکل‌ها روند چند ماهه به خود گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز