خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازار فرابورس در گفتگو با ایلنا خبر داد؛

احتمال عرضه اولیه سهام هفت شرکت جدید در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۳۱

این رونق و افزایش تقاضا در فرابورس می تواند علل گوناگونی داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به تغییرات در دولت و یا مثبت شدن بورس اشاره کرد.

معاون توسعه بازار فرابورس از احتمال عرضه اولیه سهام هفت شرکت جدید در فرابورس طی هفته آینده خبر داد.

مهدی علم الهدی، معاون توسعه بازار فرابورس در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت فرابورس از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: سال ۹۲ سال بهتری نسبت به سال گذشته در خصوص میزان درخواست‌ها و پذیرش‌ها در فرابورس بود.

وی تصریح کرد: این رونق و افزایش تقاضا در فرابورس می‌تواند علل گوناگونی داشته باشد که از جمله آنها تغییرات در دولت و یا مثبت شدن بورس از مهمترین این عوامل است.

علم الهدی با بیان اینکه شفافیت و انظباط در بورس موجب جذب هلدینگ‌های بزرگ به فرابورس شده است گفت: عرضه سهام شرکت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری اعتلا البرز، کی‌بی‌سی و صنایع غذایی مینو شرق و عرضه اولیه شرکت‌های کشتیرانی دریای خزر، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت کرمانشاه و گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن نیز در سامانه کدال منتشر شده است که درصورت کامل شدن اطلاعات، این شرکت‌ها تا هفته آینده در مسیر عرضه اولیه قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز