خبرگزاری کار ایران

عرضه ۱۸۰ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۶۱

شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، با ۵۲ هزار و ۹۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۶ - ۲۵ به قیمت پایه ۱۷ هزار و ۱۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

امروز در صورت تقاضا، حدود ۱۸۰ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش ایلنا، شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، با ۵۲ هزار و ۹۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۶ - ۲۵ به قیمت پایه ۱۷ هزار و ۱۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، در صوت تقاضا، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۶ - ۲۵ را به قیمت پایه ۱۷ هزار و ۳۰۰ ریال و به صورت سلف عرضه می کند.
علاوه بر این، ۹۰۲۰ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر، ۱۱ هزار تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ مجتمع فولاد آریا ذوب و ۵۵۰۰ تن میلگرد کلاف A۳-۸ شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد راهی تالار معاملات می شود.
گفتنی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع مواد شیمیایی مجتمع های پتروشیمی اروند، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، بیستون، تندگویان، خراسان، رازی، شازند، شیراز، فن آوران، کرمانشاه، مارون و شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران روی تابلوی عرضه می رود.
از جمله محصولات شیمیایی عرضه شده در این روز می توان به ارتوزایلن، اسید استیک، اسید ترفتالیک، اسید سولفوریک، الکیل بنزن خطی، اوره صنعتی، جوش شیرین، دی اتانول آمین، دی اتیل هگزانول، دی اتیل گلایکول، زایلین مخلوط، سود کاستیک، کربنات سدیم، کریستال ملامین، گوگرد گرانوله، منو اتانول آمین، منو اتیلن گلایکول و منومر وینیل استات اشاره کرد.
علاوه بر این، حدود ۳۳ هزار تن قیر، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم و ۵۰۰ تن آرگون در تالار مذکور عرضه می شود.
شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۵۰تن کنجاله سویا پرک کارخانه اکسدانه و ۱۵۰ تن کنجاله سویا پرک شرکت پنبه دانه نیشابور روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، ۳۷۵ تن عدس متوسط و ۱۷۵ تن نخود متوسط کانادا عرضه را در تالار مذکور تجربه می کند.
براساس این گزارش، تالار صادراتی نیز شاهد عرضه یکهزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت آذربام عایق کار و ۳۲۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نگین گام پارس است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز