خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات ۱۵ مجتمع پتروشیمی در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۴۸

در صورت تقاضا، ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی و حدود ۲۲ هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد راهی تالار فراورده های نفتی و پتروشیمی می شود.

روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ۱۵ مجتمع پتروشیمی انواع مواد پلیمری و شیمیایی خود را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می کنند.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع محصولات پتروشیمی مجتمع های خوزستان، بندرامام، پارس، بوعلی سینا، خراسان، کرمانشاه، برزویه، تندگویان، شازند، ایلام، اروند، کارون و پتروکیمیکال کره جنوبی عرضه می شود. از جمله محصولات پتروشیمی عرضه شده در این روز می توان به اپوکسی رزین، SBR، استایرن منومر، آروماتیک سنگین، اسید کلردریک، آمونیاک، پارازایلین، پلی اتیلن، پلی بوتادین رابر، PVC، پلی پروپیلن و تولوئن دی ایزوسیانات اشاره کرد.

شایان ذکر است، در صورت تقاضا، ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی و حدود ۲۲ هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد راهی تالار فراورده های نفتی و پتروشیمی می شود.

این گزارش همچنین حاکی است، اتحادیه مرکزی مرغداران میهن ۴۸ تن تخم مرغ را به قیمت پایه ۲۷ هزار ریال راهی تالار معاملات محصولات کشاورزی می کند. این تالار همچنین شاهد عرضه یکهزار تن دانه کلزای خوزستان، ۵۰۰ تن دانه کلزای فارس و ۵۰۰ تن دانه کلزای ایلام است. علاوه بر این، ۱۵۰ تن کنجاله سویا پلیت شرکت پنبه دانه نیشابور، ۱۵۰ تن کنجاله سویا پرک کارخانه اکسدانه و ۱۵۰ تن کنجاله کلزا پلیت کارخانه یگانه خزر عرضه را در این روز تجربه می کنند.

لازم به ذکر است، ۱۵۰ تن جو دامی وارداتی از کشور هندوستان نیز به قیمت پایه ۹۳۵۰ ریال راهی تالار محصولات کشاورزی می شود.

گفتنی است، شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در صورت تقاضا با ۲۰۰ تن تی بار EC - ۱۳۵۰ به قیمت پایه ۶۸ هزار و ۸۰۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار صادراتی، یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت مهر پارسیان و ۷۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزوگام تبریز عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز