خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فرابورس:

ریسک‌های بازارهای موازی و نوسانات آن در بازار سرمایه درونی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۶۰

با راه‌اندازی صندوق‌های پروژه انعطاف‌پذیری زیادی در انتقال بازارها وجود خواهد داشت، به طوری که در صندوق‌های تامین و ساختمان امکان جذب منابع در فاصله زمان اندکی وجود دارد.

مدیرعامل فرابورس: ریسک‌های بازارهای موازی و نوسانات آن در بازار سرمایه درونی می‌شود.

هامونی درباره مزیت‌های راه‌اندازی صندوق‌های زمین و ساختمان گفت: یکی از مزیت‌های صندوق‌های زمین و ساختمان این است که بازارهای موازی به یکدیگر متصل شود.

امیر هامونی با اشاره به اینکه رسمیت بخشیدن به صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یا مخاطره پذیر از جمله محورهای اقدامات فرابورس ایران در سال جاری خواهد بود اظهار داشت: یکی از راه‌های تامین مالی در حوزه‌های مختلف از طریق صندوق‌های پروژه امکان‌پذیر خواهد بود و فرابورس ایران در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش خواهد داد.

وی درباره مزیت‌های راه‌اندازی صندوق‌های زمین و ساختمان گفت: یکی از مزیت‌های صندوق‌های زمین و ساختمان این است که بازارهای موازی به یکدیگر متصل شود.

وی با اشاره به اینکه انتقال پول از بازارهای موازی به یکدیگر در فاصله کوتاهی امکان‌پذیر نیست، گفت: با راه‌اندازی صندوق‌های پروژه انعطاف‌پذیری زیادی در انتقال بازارها وجود خواهد داشت، به طوری که در صندوق‌های تامین و ساختمان امکان جذب منابع در فاصله زمان اندکی وجود دارد.

مدیرعامل فرابورس ایران با تاکید بر اینکه تامین مالی یکی از مهمترین اهداف دولت، شورای عالی بورس و نهاد ناظر بازار سرمایه است گفت: امیدواریم با راه‌اندازی ابزارهای جدید بیش از پیش در تقویت بازار اولیه نقش‌آفرینی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز