خبرگزاری کار ایران

رای گیری درباره کلیات طرح اساسنامه شرکت ملی نفت

کارشناسان بورس انرژی در کمیسیون انرژی گزارش می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۶۷

رای‌گیری درباره کلیات طرح یک‌فوریتی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در دستور کار امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

کمیسیون انرژی، امروز درباره تصویب کلیات اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، رای گیری می کند همچنین کارشناسان بورس انرژی درباره فرصت‌های بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی گزارش می دهند.

به گزارش ایلنا، رای‌گیری درباره کلیات طرح یک‌فوریتی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در دستور کار امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
همچنین امروز مقرر است، طرح یک‌شوری اجازه سازمانها و دستگاههای دولتی و موسسات عمومی غیردولتی برای استفاده از انرژی خورشیدی با حضور طراحان و کارشناسان وزارت نیرو، مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری، بررسی شود.
در ادامه دستورکار کمیسیون مذکور، گزارش کارشناسان بورس انرژی درباره فرصت‌های بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی در کشور، ارائه می شود.
کارگروه اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در کمیسیون انرژی نیز ادامه بررسی طرح یک‌فوریتی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را با حضور کارشناسان وزارت نفت و مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان بازرسی کل کشور در دستور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز