خبرگزاری کار ایران

عرضه ۷۴ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۹۷

امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران انواع مواد پلیمری و شیمیایی مجتمع های خوزستان، پارس، کارون، شیراز، بیستون، بوعلی سینا، خراسان، کرمانشاه، تندگویان، مهر، ایلام، شازند، اروند، بندرامام، آبادان و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود.

بورس کالا امروز شاهد عرضه بیش از ۷۴ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی است.

به گزارش ایلنا؛ امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران انواع مواد پلیمری و شیمیایی مجتمع های خوزستان، پارس، کارون، شیراز، بیستون، بوعلی سینا، خراسان، کرمانشاه، تندگویان، مهر، ایلام، شازند، اروند، بندرامام، آبادان و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود.
در گروه قیر نیز شرکت نفت جی با بیش از ۲۳ هزار تن انواع قیر در تالار معاملات حضور می یابد و ۸۲۰۰ تن انواع قیر شرکت های پالایش نفت شیراز، ایزوگام تبریز و بام گام عایق ارومیه نیز در روزجاری عرضه می شود.
همچنین ۳ هزار تن وکیوم باتوم و ۱۰۰ تن گوگرد کلوخه امروز راهی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود و ۱۹۰۰ تن انواع قیر شرکت های اصفهان قیر و قیر شرق هم روی تابلوی تالار صادراتی بورس کالا می رود.
تالار محصولات کشاورزی نیز در روزجاری شاهد عرضه ۲ هزار تن برنج وارداتی است و این تالار عرضه یک هزار تن گندم دورم کرمان، ۱۵۰ تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان و ۱۰۰ تن خرمای کبکاب بوشهر را تجربه می کند.
براساس این گزارش، در اولین روز معاملاتی این هفته در مجموع بیش از ۷۹ هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز