خبرگزاری کار ایران

عرضه تختالC شرکت فولاد هرمزگان جنوب

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۶۳

صد تن قیر معدنی ۶۰.۷۰ پترو میلاد کاسپین، ۳۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ نگین گام پارس، ۲ هزار و ۴۵۰ تن قیر ۶۰.۷۰ نگین فخر آذربایجان، ۳۷۰ تن قیر ۶۰.۷۰ پشم شیشه بام گستر و یکهزار و ۵۰۰ تن قیر ۸۵.۱۰۰ اصفهان قیر در تالار صادراتی عرضه می شود.

روز دوشنبه ۲۷ مردادماه، ۵۰ هزار تن تختال cشرکت فولاد هرمزگان جنوب به قیمت ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال به صورت سلف عرضه می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، ۲۹ هزار و ۷۰۰ تن ورق گرم B، چهل و یکهزار و ۸۰۰ تن ورق گرم C، شش هزار تن ورق سردB، دو هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود، شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورت سلف و در صورت وجود تقاضا عرضه می شود.

علاوه بر این این تالار شاهد عرضه ۸۰ تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه و ۱۰۰ تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز است.

بر اساس این گزارش ۳ هزار و ۷۲۰ تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۰۰ تن قیر معدنی ۶۰.۷۰ پترو میلاد کاسپین، ۳۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ نگین گام پارس، ۲ هزار و ۴۵۰ تن قیر ۶۰.۷۰ نگین فخر آذربایجان، ۳۷۰ تن قیر ۶۰.۷۰ پشم شیشه بام گستر و یکهزار و ۵۰۰ تن قیر ۸۵.۱۰۰ اصفهان قیر در تالار صادراتی عرضه می شود.

علاوه بر این، ۵۴ هزار و ۸۹۷ تن انواع فرآ ورده های نفتی و پتروشیمی در تالار داخلی بورس کالا عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا۲۲ هزار و ۹۹۱ تن دیگر بر این میزان افزوده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز