خبرگزاری کار ایران

رشد حجم معاملات گروه‌های کالایی در بورس کالا طی هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۱۹

در حالی ۴۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۰۲۹ میلیارد ریال هفته گذشته در بورس کالا دادوستد شد که گروه های کالایی آلومینیوم و مس، رشد حجم معاملات را در تالار محصولات صنعتی و معدنی تجربه کردند.

در دومین هفته هفته شهریور امسال در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا حدود ۲۱۱ هزار تن انواع کالا با ارزشی بالغ بر ۳۰۱۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش ایلنا، در این تالار حدود ۹۶ هزار تن انواع مقاطع فولادی، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن صادراتی، ۸۶۳۰ تن انواع مس، ۶۳۲۰ تن آلومینیوم، ۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و شش تن کنسانتره فلزات گرانبها توسط مشتریان خریداری شد و گروه کالایی آلومینیوم به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۵۸ و ۷۶ درصدی را تجربه کرد و گروه کالایی مس نیز با رشد ۶۵ درصدی حجم معاملات مواجه شد.
در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در مجموع حدود ۱۹۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۰۱۳ میلیارد ریال به فروش رسید.
همچنین در این تالار نزدیک به ۶۱ هزار تن انواع قیر، حدود ۴۳ هزار تن مواد پلیمری، حدود ۴۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن انواع لوب کات، ۱۵ هزار تن مواد شیمیایی، حدود ۱۰ هزار تن گوگرد و ۴۰ تن انواع گاز و خوراک توسط مشتریان خریداری شد و تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۲۰۵ تن ذرت و ۹۰ تن جو بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز