خبرگزاری کار ایران

سهامداران بورس انرژی توجه کنند؛

شمارش معکوس برای پایان مهلت استفاده از حق تقدم بورس انرژی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۲۸

روابط عمومی بورس انرژی اعلام کرد: مهلت قانونی استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه بورس انرژی(شرکت سهامی عام) روز نهم مهر ماه جاری به اتمام می رسد. طرح افزایش سرمایه بورس انرژی در تاریخ اول تیر امسال در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

مهلت قانونی استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه بورس انرژی(شرکت سهامی عام) ۹ مهر ماه جاری به اتمام می رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس انرژی، سهامداران حقیقی و حقوقی می بایست تا این تاریخ نسبت به تامین مبلغ افزایش سرمایه(برابر با گواهینامه حق تقدم سهام دریافتی از بورس انرژی) اقدام کنند. در صورت ارسال نکردن مبلغ جدید و یا انصراف سهامداران از شرکت در طرح افزایش سرمایه، اوراق حق تقدم به سایر متقاضیان واگذار خواهد شد.

طرح افزایش سرمایه بورس انرژی در تاریخ اول تیر امسال در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به تصویب سهامداران رسید. از ۱۲ مرداد هم با دریافت اطلاعات سهامداران، کار ارسال اوراق حق تقدم برای آنان انجام شد.

سهامداران عمده و سهامداران حقیقی در صورت نیاز می توانند با تلفن گویای ۶۶۷۲۶۳۲۸ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به امور سهام بورس انرژی واقع در طبقه هفتم تالار معاملات بورس اوراق بهادار تهران مراجعه کنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز