خبرگزاری کار ایران

عرضه مقاطع فولادی، مس و روی در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۳۲

امروز و در مجموع، حدود ۱۸۳ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالا عرضه می‌شود.

امروز، بورس کالا شاهد عرضه مقاطع فولادی، مس و روی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، چهار هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۲۰۹ هزار و ۸۶۱ ریال راهی تالار معاملات می‌شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۱۶ هزار و ۶۷۷ ریال عرضه می‌کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می‌توان به ۳۳ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانب‌ها اشاره کرد.

همچنین امروز ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را به قیمت پایه ۲۱۷ هزار و ۲۲۷ ریال تجربه می‌کند.

در گروه فولاد نیز، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۴۲ هزار تن شمش بلوم در تالار معاملات حضور می‌یابد. این شرکت همچنین، ۳۲۲۸ تن سبد می‌لگرد مخلوط را روی تابلوی عرضه می‌برد. شرکت فولاد خوزستان نیز ۱۱ هزار تن شمش بلوم را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌کند؛ از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می‌توان به ۲۴۰۰ تن انواع کک شرکت کک سازی زرند و ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۸ اشاره کرد.

امروز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، انواع مواد پلیمری مجتمع‌های تخت جمشید، تندگویان، شازند، مهر و پلیمر کرمانشاه عرضه می‌شود. علاوه بر این، حدود ۴۴ هزار تن انواع قیر، ۱۲ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۵۰۰ تن گوگرد گرانوله و ۹۰۰ تن انواع مواد شیمیایی روی تابلوی عرضه می‌رود.

تالار صادراتی نیز شاهد عرضه حدود ۱۲ هزار تن انواع قیر شرکت‌های کیهان توسعه البرز، پویندگان فن و تجارت بین الملل، مهر پارسیان، نگین گام پارس و بام گام عایق ارومیه است.

۳۰۰ تن ذرت دانه‌ای روسیه و ۲۰۰ تن کنجاله کلزا پرک هندوستان راهی تالار محصولات کشاورزی می‌شود؛ از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می‌توان به یکهزار تن گندم دورم کهگیلویه و بویراحمد و ۲۰۰ تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان اشاره کرد.

بر این اساس امروز و در مجموع، حدود ۱۸۳ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز