خبرگزاری کار ایران

افزایش حجم، ارزش و تعداد معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۹۰

حجم، ارزش و تعداد معاملات سهام و حق تقدم در هفته ای که گذشت به ترتیب با افزایش ۹۲،۱۷ و ۱۷.۵ درصدی همراه بود و در مقابل شاخص بورس ۰.۲۱ درصد کاهش داشت.

در بیست و هشتمین هفته معاملاتی تالار شیشه ای در سالجاری ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۵۵۷۱ میلیارد ریال رسید که نسبت به هفته قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.
به گزارش ایلنا، همچنین در ۵ روز کاری هفته گذشته تعداد ۳۴۹۱ میلیون سهم در ۲۰۶ هزار نوبت مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۹۲ درصد و ۱۷.۵ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل خود تجربه کرد.
تعداد ۴۶۱ هزار و ۹۸۵ برگه اوراق مشارکت نیز به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال در این مدت معامله شد که نسبت به هفته قبل تر افزایش ۴۳ درصدی را نشان می دهد.
سهام زراعت و خدمات وابسته هم با ۱۹.۶۱ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۱۲.۷۰ درصد و ماشین آلات و تجهیزات با ۶.۶۴ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.
این گزارش می افزاید: در پایان معاملات هفته گذشته شاخص کل با ۱۴۸ واحد کاهش به رقم ۷۱۶۴۰ واحد رسید که نسبت به هفته قبل ۰.۲۱ درصد کاهش را نشان می دهد.
شاخص بازار اول نیز با ۲۲۹ واحد کاهش به رقم ۵۲۵۰۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۷۰ واحد افزایش به عدد ۱۴۲۶۶۷ واحد رسیدند که نسبت به هفته قبل به ترتیب با ۰.۴۳ درصد کاهش و ۰.۳۳ درصد افزایش مواجه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز