خبرگزاری کار ایران

شاخص کل بورس در کانال ۶۹ هزار واحدی در جا زد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۵۶

در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود در روز گذشته با ۷۹ واحد کاهش در کانال ۶۹ هزار و ۶۲۵ واحدی در جا زد.

امروز در گروه شاخص‌ها، کلیه شاخص‌ها با روند منفی روبرو شدند به طوری که شاخص صنعت روند منفی ۸۶ واحدی، ‌ شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر روند منفی ۷ واحدی، شاخص ازاد شناور با روند منفی۲۹ واحدی، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ روند منفی ۹ واحدی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود در روز گذشته با ۷۹ واحد کاهش در کانال ۶۹ هزار و ۶۲۵ واحدی در جا زد.

بر این اساس در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو ۱.۹۲ واحدی روبرو شد.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها، بانک ملت رشد ۰.۰۵ واحدی و در مقابل بانک صادرات کاهش ۰.۳۷ واحدی را به خود اختصاص دادند.

می‌توان گفت: گروه ایران ترانسفو با روند مثبت ۱.۲۳ واحدی، صنایع آذرآب با روند مثبت ۲.۷۳ واحدی و گروه مپنا با روند مثبت ۰.۳۸ واحدی به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است در گروه شاخص‌ها، کلیه شاخص‌ها با روند منفی روبرو شدند به طوری که شاخص صنعت روند منفی ۸۶ واحدی، ‌ شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر روند منفی ۷ واحدی، شاخص ازاد شناور با روند منفی۲۹ واحدی، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ روند منفی ۹ واحدی را به خود اختصاص دادند.

این گزارش حاکی از ان است که شاخص بازار اول روند منفی ۵۰ واحدی و شاخص بازار دوم روند منفی ۰.۶۶ واحدی روشدند.

گفتنی است، در معاملات امروز تالار بورس توقف نمادهای معاملاتی(قنیشا)، _ ختوقا)، بازگشایی نماد معاملاتی(کدما)، بازگشایی نمادهای معاملاتی(کفرا)،(لبوتان)، حراج مجدد نمادهای معاملاتی(سهگمت)،(کنورح)، نماد معاملاتی(کگل) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی، اطلاعیه مهم در خصوص عدم امکان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتی فوکا صورت گرفت..

همچنین در پایان معاملات فرابورس شاخص کل با رشد ناچیز ۰.۵۰ واحدی به ارتفاع ۸۰۲.۴۰ واحد رسید و گروه پتروشیمی س. ایرانیان با روند منفی ۱.۶۱ واحدی تنها نماد منفی بازار فرابورس بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز