خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک مسکن:

پیشنهاد تاسیس صندوق مستغلات به سازمان بورس رفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۹۷

درخواست خود را برای تاسیس این شرکت‌ها به بانک مرکزی ارائه دادیم و منتظر مجوز بانک مرکزی هستیم.

محمد هاشم بت‌شکن افزود: همچنین پیشنهاد راه‌اندازی شرکت‌های پس‌انداز و تسهیلات منطقه‌ای به بانک مرکزی برای تامین مالی ارایه شده است.

به گزارش ایلنا، وی درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی صندوق املاک و مستغلات اظهار کرد: گروه مالی بانک مسکن درخواست راه‌اندازی صندوق را به سازمان بورس داد چون سازمان بورس باید مجوز این صندوق را صادر کند٬ به طبع وقتی سازمان بورس بررسی‌های لازم را انجام دهد مجوز نیز صادر می‌شود.

رئیس هیئت مدیره بانک مسکن از ارائه پیشنهاد بانک مسکن برای صدور مجوز شرکت‌های پس‌انداز و تسهیلات منطقه‌ای به بانک مرکزی خبر داد و افزود: این شرکت‌ها از موسسات پس انداز و تسهیلات هستند؛ در واقع آنها شرکت‌های اعتباری منطقه ای هستند که سپرده ها را از هر منطقه جغرافیایی جمع آوری و تسهیلات را برای ساخت و خرید مسکن در همان منطقه اعطا می کنند.

وی ادامه داد: منابع این شرکت‌ها می تواند برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده بسیار مناسب باشد که در نظر داریم این موسسات را دوباره احیا کنیم.

بت‌شکن اظهار کرد: درخواست خود را برای تاسیس این شرکت‌ها به بانک مرکزی ارائه دادیم و منتظر مجوز بانک مرکزی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز