خبرگزاری کار ایران

کارشناس بورس:

سهامداران به نوسان شاخص دامن نزنند / بورس به دوران خوش باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۶۱

عوامل گوناگونی بر افت شاخصها تاثیر دارد اما بورس توان گذر از این شرایط را دارد و امکان بازگشت رونق به بازار سرمایه را می توان متصور شد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: نوسان در بورس بزودی پایان می یابد و شاخص بورس تهران به دلیل وجود زیرساختهای مطلوب بازار سرمایه، دوباره می تواند افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، حسین مهدی، اظهار داشت: سهامدارن در بورس تهران باید صبور باشند به دلیل اینکه بورس تهران می تواند یک بار دیگر به دوران خوش خود برگردد و در این مسیر، تعامل و همکاری مدیران بازار سرمایه و سهامداران می تواند آرامش را در بازار ایجاد کند.

وی افزود: روند افت شاخص نمی تواند تداوم داشته باشد و بازار توان آنرا دارد که به حالت تعادل بازگردد و هرچند که عوامل خارج از بورس سبب افت شاخص شده اما سهامداران نباید به نوسان شاخص دامن بزنند.

وی ادامه داد: فراز و فرود شاخص نمی تواند عاملی برای گریز از بازار سرمایه باشد و سهامداران از رفتارهای هیجانی باید پرهیز کرده و به سرمایه گذاری های خود با خوش بینی نگاه کنند.

کارشناس بورس تصریح کرد: عوامل گوناگونی بر افت شاخصها تاثیر دارد اما بورس توان گذر از این شرایط را دارد و امکان بازگشت رونق به بازار سرمایه را می توان متصور شد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه های جدیدی را برای رونق دوباره بورس تدارک دیده است، گفت: سهامداران با نگاه به بازه های زمانی بلندمدت به خرید و فروش می پردازند و سهامداران خرد باید نگاه بلندمدت به خرید خود داشته باشند به دلیل این که در کوتاه مدت نمی توان انتظار سود دهی بالایی را برای آنان متصور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز