خبرگزاری کار ایران

دلیل عرضه نشدن سرخابی‌ها در بورس و فرابورس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۱۰

بحثواگذاری این دو تیم سالیان زیادی بود که در دستور کار مجلس و دولت قرار داشت و عرضه آنها در بورس و فرابورس به این دلیل عدم شفافیت حسابها و صورتهای مالی و نیز عدم سودآوری قابل انجام نبود و در نهایت تصمیم بر این شد، تا سرخابی‌ها از طریق مزایده واگذار شوند.

رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی: عرضه استقلال و پرسپولیس در بورس و فرابورس به دلیل عدم شفافیت حساب‌ها و صورت‌های مالی و نیز عدم سودآوری قابل انجام نبود و در نهایت تصمیم بر این شد تا سرخابی‌ها از طریق مزایده واگذار شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در بورس و فرابورس عرضه نمی‌شوند، گفت: بحثواگذاری این دو تیم سالیان زیادی بود که در دستور کار مجلس و دولت قرار داشت و عرضه آنها در بورس و فرابورس به این دلیل عدم شفافیت حسابها و صورتهای مالی و نیز عدم سودآوری قابل انجام نبود و در نهایت تصمیم بر این شد، تا سرخابی‌ها از طریق مزایده واگذار شوند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در مورد تکلیف پیش‌کسوتان و هواداران در این واگذاری تصریح کرد: خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مکلف هستند، تا ۲۰ درصد هر یک از این دو تیم را حداکثر به همان قیمتی که خریداری کرده اند، به پیش‌کسوتان و هواداران در صورت درخواست بفروشند و مانعی نیز برای فروش بیشتر از ۲۰ درصد سرخابی‌ها وجود ندارد. وی در ادامه با اظهار امیدواری مبنی بر این که واگذاری این دو باشگاه منجر به رشد فوتبال و ورزش در کشور شود، در مورد شرایط حضور شبه دولتی‌ها در این واگذاری نیز گفت: هر شرکتی که دولتی باشد اجازه حضور در این واگذاری را بر اساس قانون ندارد و نهادهای عمومی غیردولتی هم نمی توانند بیش از ۴۰ درصد سهام این دو تیم را بخرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز