خبرگزاری کار ایران

در جریان معاملات امروز رخ داد؛

معامله بیش از ۱۶۴ میلیارد تومانی اوراق بهادار

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۸۱

در جریان معاملات امروز شاخص کل طی ۷۵ هزار و ۵۳۴ نوبت معاملاتی با جابه جایی ۸۳۷ میلیون و ۶۰۵ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۶۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان ۲۴۸.۸۸ واحد معادل ۰.۳۸ درصد رشد کرد.

در جریان معاملات امروز شاخص کل طی ۷۵ هزار و ۵۳۴ نوبت معاملاتی با جابه جایی ۸۳۷ میلیون و ۶۰۵ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۶۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان، ۲۴۸.۸۸ واحد معادل ۰.۳۸ درصد رشد کرد.

به گزارش ایلنا، شاخص صنعت امروز با رشد ۱۷۹.۶۸ واحدی ۰.۳۳ درصد، شاخص آزاد شناور با رشد ۴۴۹.۶۳ واحدی معادل ۰.۶۰ درصد، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با ۸.۹۰ واحد رشد معادل ۰.۳۰ درصد همراه شدند.
همچنین شاخص بازار اول با رشد ۱۵۶.۷۹ واحدی معادل ۰.۳۲ درصد و شاخص بازار دوم با رشد ۶۶۴.۷۶ واحدی معادل ۰.۵۲ درصد، نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش داشتند.
نماد شرکت ارتباطات سیار ایران با رشد ۱۰۰.۵۷ واحدی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت و پس از آن شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد ۲۵.۱۳ واحدی دومین شرکت تأثیرگذار بر شاخص کل بود.
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشتگی با ۲۲.۱۳ واحد، شرکت کارخانجات داروپخش با ۱۳.۶۴ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۳.۲۳ واحد و حفاری شمال با ۱۲.۶۵ واحد بیشترین تأثیر را بر کاهش شاخص کل داشتند.
اما برترین گروه های صنعت امروز همچنان در اختیار دو گروه مالی و خودرو است.

گروه مالی طی ۱۸۰۷۶ نوبت معاملاتی با جابه جایی ۲۱۹ میلیون و ۲۷۶ هزار برگه سهام به ارزش ۲۹۵ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال برترین گروه صنعت بود و بعد از آن گروه خودرو با ۱۰ هزار و ۹۵۹ نوبت معاملاتی و جابه جایی ۱۶۰ میلیون و ۵۱۹ هزار برگه سهم به ارزش ۲۷۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفته است.
بیشترین افزایش قیمت با ۷.۱۳ درصد مثبت از آن شرکت ماشین سازی اراک بود که امروز پس از چند روز توقف به تالار برگشت.
پس از آن شرکت تأمین ماسه ریخته گری و افست با افزایش ۴ درصدی بیشترین افزایش قیمت را در این روز معاملاتی از آن خود کردند و اما بیشترین کاهش قیمت بعد از بازگشایی نماد کارخانجات داروپخش با افت ۲۱.۷۳ درصدی رخ داده است و بعد از آن نماد شرکت کارت اعتباری ایران کیش با افت ۱۴.۷۲ درصدی بیشترین کاهش قیمت را در بازار تجربه کرده است.در ردیف برترین های تقاضا، نماد شرکت سایپا آذین با حجم قریب به ۴ میلیون و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با بیش از ۴ میلیون تقاضا برای خرید در ردیف اول و دوم قرار گرفتند و در ردیف برترین های عرضه امروز، پتروشیمی فناوران و حفاری شمال بیشترین صف عرضه ها را داشتند.

بیشترین ارزش معاملات از آن شرکت ارتباطات سیار ایران و بیشترین حجم معاملات نیز از آن کمباین سازی ایران بود که پس از چند روز متوالی صف فروش امروز با خریداری شدن کامل صف فروش به حجم ۱۴۵ میلیون برگه سهم با صف خرید ۵.۵ میلیونی به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز