خبرگزاری کار ایران

افتتاح معاملات آنلاین قراردادهای مشتقه بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۴۷

برای این که بتوانیم پرتفویی مناسب سرمایه‌گذاران تشکیل دهیم این پرتفوی باید ابتدا متنوع باشد و از سوی دیگر همبستگی لازم را بین اقلام برقرار کند.

معاملات آنلاین قراردادهای مشتقه بورس کالا با حضور فطانت و پناهیان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فطانت فرد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم افتتاح معاملات آنلاین قراردادهای مشتقه بورس کالا اظهار داشت: یکی از نکات مهم در مورد تقاضای فعالین بازار سرمایه این است که پرتفویی تشکیل شده تا از تنوع پذیری کاملی برخوردار شود تا در پوشش ریسک بتوانند از پتانسیل‌هایی برای افزایش بازدهی و کاهش ریسک برای سبد کالایی سرمایه‌گذاران استفاده کنند.

فطانت فرد تصریح کرد: برای این که بتوانیم پرتفویی مناسب سرمایه‌گذاران تشکیل دهیم این پرتفوی باید ابتدا متنوع باشد و از سوی دیگر همبستگی لازم را بین اقلام برقرار کند.

رییس سازمان بورس خاطر نشان کرد: همچنین صندوق مشترک سکه به عنوان خروجی جدید به محصولات بازار سرمایه نیز که خواسته فعالین است در حال پیگیری است تا اوراق مشتقه و فیزیک سکه مجموعا در یک صندوق مورد معامله قرار گیرند.

وی افزود: در راه اندازی معاملات آنلاین قراردادهای مشتقه این نگرانی وجود دارد که بازارهای جانبی از علامت‌های بازار آتی سکه تاثیر بپذیرند.

فطانت فرد افزود: در صورتی که مواظبت ها و نظارت های کافی صورت نگیرد این بازار با اثرپذیری سایر بازارها مانند ارز می‌تواند مشکل آفرین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز