خبرگزاری کار ایران

عرضه ۳۳ هزار تن نخود در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۷۸

امروز در مجموع، ۱۷۹ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

هزار و ۲۱۰ تن نخود متوسط از سوی اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران روز شنبه با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۸۰۰ ریال روانه تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، این تالار همچنین شاهد عرضه ۲۵۰ تن ذرت دانه ای کرمانشاه و ۱۲۰۰ تن مرغ منجمد رنج یک شرکت پشتیبانی امور دام است.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۶۰۹۴ تن سبد تیرآهن مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان با قیمت پایه ۱۷ هزار و ۸۰ ریال روی تابلوی عرضه می رود. این شرکت همچنین، ۵۰۶ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ و ۱۹۸ هزار تن سبد میلگرد A۳-۱۲,۱۴, ۲۰ را عرضه می کند.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۲۹ هزار و ۴۹۷ تن انواع ماده پلیمری و شیمیایی روانه تالار معاملات می شود؛ مهمترین این محصولات شامل اپوکسی رزین، استایرن بوتادین رابر، استایرن منومر، اسید کلردریک، اسید نیتریک، آروماتیک سنگین، آمونیاک، پارازایلین، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و سود کاستیک است. این تالار همچنین شاهد عرضه حدود ۴۳ هزار تن انواع قیر، ۲۱ هزار تن انواع لوب کات، ۱۸ هزار تن وکیوم باتوم و ۵۵۰۰ تن انواع گوگرد است.

گفتنی است، ۱۶ هزار تن انواع قیر و ۵۸۰ تن انواع عایق رطوبتی در تالار صادراتی نیز عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۱۷۹ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز