خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات امروز فرابورس از دو هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۴۷

معاملات بیست و ششمین روز بهمن‌ماه ۹۳ با تغییر مالکیت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار ورقه بهادار در ۱۷ هزار و ۱۴۴ نوبت به ارزش دو هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پایان یافت.

ارزش معاملات فرابورس ایران در روز جاری به بیش از دو هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرابورس، معاملات بیست و ششمین روز بهمن‌ماه ۹۳ با تغییر مالکیت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار ورقه بهادار در ۱۷ هزار و ۱۴۴ نوبت به ارزش دو هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پایان یافت.

شهرسازی و خانه سازی باغمیشه با معامله ۷ میلیون و ۶۰ هزار سهم بیشترین حجم وگروه سرمایه‌گذاری میراثفرهنگی با ۲۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال معامله، بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با ۲واحد کاهش روی ۷۳۹.۹۸ واحد متوقف شد.

همچنین، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های معادن مس تکنار، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه میهن بود و بیشترین کاهش هم نصیب شرکت های صنعتی مینو، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و قند شیروان قوچان و بیرجند شد.

در حالی که امروز، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری نسیم با معامله ۱۵ هزار و ۵۵۰ سهم بود، در بازار اوراق با درآمد ثابت هم اوراق اجاره سه ماهه امید با معامله ۵۰ هزار و ۹۹۰ سهم رکورددار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز