خبرگزاری کار ایران

امروز عرضه می‌شود؛

بیش از 256 هزار تن انواع کالا در تالار صادراتی

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۶۰

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 6 مردادماه، میزبان عرضه 256 هزار و 150 تن انواع کالاست.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، 110 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع فلات مرکزی ایران، 50 هزارتن سنگ آهن دانه بندی معدن سورک، پنج هزارتن وکیوم باتوم و دو هزارتن لوب کات سبک پالایش نفت تبریز، 550 تن عایق رطوبتی شرکت های عایق بام باستان، سایه بان سپهر دلیجان و آذرنام نفیس و 88 هزار و 600 تن قیر شعب مختلف نفت پاسارگاد، عایق بام باستان، پالایش نفت تبریز و توسعه تجارت طلای سیاه در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، 66 هزار و 698 تن وکیوم باتوم، گوگرد، قیر و مواد شیمیایی نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 80 هزار تن سبد تیرآهن و میلگرد، 110 تن تیرآهن 12 و 20 هزار تن سبد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان، 220 تن سبد میلگرد 32تا 10-A3 فولاد آذربایجان، 15 هزار تن شمش بلوم فولاد خوزستان و 200 تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو را تجربه می کند.

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز میزبان عرضه 151 هزار و 88 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی است.

افزون بر این 400 تن ذرت دانه ای، تا5 هزار تن شکر سفید و 20 تن مرغ منجمد رنج یک در این تالار عرضه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز