خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه ایران در استان بوشهر:

باید این نگرش که عنوان می‌شود بیمه‌ها به دنبال سود هستند تغییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۰

ضریب نفوذ بیمه در کشور آنچنان که باید وشاید جا به جا نمی‌شود. / تبلیغ پرداخت به موقع خسارت‌ها و تربیت نمایندگان بیمه فعال بهترین تبلیغ برای فعالیت‌های بیمه‌ای خواهد بود.

مدیرکل بیمه ایران استان بوشهر گفت: از مجموع ۲۵۰ میلیارد تومان خسارتی که بر اثر زلزله شنبه به استان وارد شد، سهم کل شرکت‌های بیمه‌ای استان بوشهر در پرداخت خسارت‌ها کمتر از نیم درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، موسوی در همایش نقش بیمه در کاهش بلایای طبیعی در بوشهر اظهار داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که با پیشرفت روز به روز در عرصه صنعت، تغییرات زیادی در وضعیت آب و هوایی ایجاد کرده و خساراتی هم به محیط زیست وارد نموده است.

موسوی افزود: با توجه به اینکه حوادثو اتفاقات طبیعی غیر قابل کنترل است، ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم. با این وجود شرکت‌های بیمه خیلی راحت از کنار این موضوع گذشته و توجهی چندانی به اهمیت موضوع ندارند.

مدیرکل بیمه ایران استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر استانی پرخطر از نظر وقوع حوادثطبیعی است، تصریح کرد: خسارات ناشی از حوادثطبیعی، زیان‌دیدگان، دولت و مردم و بازارهای بیمه را تحت تاثیر قرار داده و خسارت‌های قابل توجهی به آن‌ها وارد نموده است

موسوی گفت: سهم بیمه‌ها از حوادثی که در استان اتفاق می‌افتد ناچیز است بنابراین بیمه‌ها باید رسالت واقعی خود را که‌‌ همان خدمت و ایجاد محیطی امن برای بیمه گزاران و مردم بوده است ایفا کنیم.

وی گفت: از مجموع ۲۵۰ میلیارد تومان خسارتی که بر اثر زلزله شنبه به استان وارد شد، سهم کل شرکت‌های بیمه‌ای استان بوشهر در پرداخت خسارت‌ها تنها کمتر از نیم درصد بوده است.

مدیرکل بیمه ایران استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به سهم ناچیز بیمه‌های استان در پرداخت خسارات، راهی به جز افزایش سهم بیمه‌ها و ابالا بردن ضریب ایمنی و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه در استان نداریم.

موسوی گفت: باید این نگرش که عنوان می‌شود بیمه‌ها به دنبال سود هستند را تغییر دهیم و بتوانیم رسالت اصلی خود که‌‌ همان خدمت و ایجاد محیط امن و راحت برای بیمه گزاران و مردم بوده ایفا کنیم

وی با بیان اینکه رقابت سالم در سطح بیمه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به دلیل اینکه بیمه‌ها رسالت خود را درک نکرده و انجام نداده‌اند ضریب نفوذ بیمه در کشور و استان آنچنان که باید و شاید تغیر نکرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان بوشهر ادامه داد: بیمه‌ها در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی خیلی ضعیف عمل کردند بنابراین لازم است در این زمینه با برنامهتر عمل کنیم. توسعه نمایندگان فروش به صورت تخصصی، پرداخت به موقع خسارت‌ها و تربیت نمایندگان بیمه‌ای فعال و پویا بهترین تبلیغ برای فعالیت‌های بیمه‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز