خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر:

سالاری برای استانداری بوشهر مدیون هیچ‌کس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۲۹

آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله صفایی بوشهری و نمایندگان محترم مردم استان بوشهر در مجلس هیچگونه فشاری بر وزارت کشور برای تعیین استاندار تحمیل نکردند و معیار انتخاب استاندار رعایت اعتدال و سایر معیارهای دولت تدبیر و امید بود.

مراسم معارفه استاندار جدید بوشهر، بعد از ظهر امروز(چهارشنبه ۲۰ آذرماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این آیین گفت: به منظور تعیین استانداران ۴۲۵ نفر در وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفتند. از این تعداد ۱۳۵ نفر مورد مصاحبه قرار گرفتند و اگر برای مصاحبه هر استاندار یک روز و طرح در هیئت دولت یک روز و تودیع و معارفه یک روز را زمان در نظر بگیریم، برای انتخاب تمام استانداران ۹۳ روز زمان نیاز بود. بر این اساس نباید گفت که دولت در انتخاب استانداران تعلل داشته است.

او ادامه داد: از همین جا اعلام می‌کنم که آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله صفایی بوشهری و نمایندگان محترم مردم استان بوشهر در مجلس هیچگونه فشاری بر وزارت کشور برای تعیین استاندار تحمیل نکردند و معیار انتخاب استاندار رعایت اعتدال و سایر معیارهای دولت تدبیر و امید بود. آقای دکتر سالاری مدیون هیچ کس نیست، فقط مدیون خدا و مردم استان بوشهر است که باید به آن‌ها خدمت کند.

فریدون حسنوند استاندار سابق بوشهر هم در این مراسم گفت: در پایان دولت دهم در بد‌ترین شرایط در شرایطی که کشور با مشکل بودجه تحریم‌ها و کمبود ارزاق و کالا در کشور روبرو بود، به مسئولیت استانداری بوشهر گمارده شدم. دو نوبت سیل و زلزله نیز بر دشواری‌های کار در استان بوشهر افزود که با کمک و همیاری مردم توانستیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم، به گونه‌ای که با مدیران هم تکلیف کردم باید ۲۰ ساعت در شبانه روز کار مفید داشته باشند.

مصطفی سالاری استاندار جدید بوشهر نیز پس از دریافت حکم استانداری از وزیر کشور گفت: با توکل به خدا و تاسی از گفتمان وحدت و اعتدال و تلاش در جهت همدلی در جهت انجام مسئولیت فعالیت خواهم کرد. از تمام همکارانم در دستگاه‌های اجرایی خواهش می‌کنم که از تصمیم عجولانه خودداری کنند و به شایعات و گمانه زنی‌ها پیرامون انتخاب مدیران دقت نکنند و به خدمت گذاری مردم فعال باشند و راهی را جز خدمتگذاری برای تداوم همکاری انتخاب نکنند.

او تاکید کرد: یقینا کسانی که در عرصه خدمت گذاری موفق بوده و با تداوم خدمت رسانی به مردم به فعالیت خود ادامه می‌دهند، در صورت همراهی با دولت تدبیر و امید برسر کار خود باقی خواهند ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز