خبرگزاری کار ایران

از سوی استاندار بوشهر؛

۱۰ میلیارد ریال برای نصب سامانه ای ال اس فرودگاه بوشهر تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۴

استان بوشهر در بخش زیرساخت‌های زمینی جایگاه مناسبی دارد ولی لازم است طرح‌های بزرگراه‌ها در استان بوشهر توسعه یابد.

استاندار بوشهر برای تهیه و نصب سامانه‌ ای ال اس فرودگاه بوشهر۱۰ میلیارد ریال به فرودگاه‌ بوشهر تخصیص داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی استان بوشهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت توجه به حمل و نقل است اظهار کرد: استان بوشهر در بخش زیرساخت‌های زمینی جایگاه مناسبی دارد ولی لازم است طرح‌های بزرگراه‌ها در استان بوشهر توسعه یابد.
وی با قدردانی از خدمات مدیران دستگاه‌های اجرایی که در راه توسعه و پیشرفت استان بوشهر تلاش می‌کنند تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران نقش مهمی در پیشرفت طرح‌های زیرساختی به‌ویژه در بخش حمل و نقل زمینی و ریلی خواهد داشت.
استاندار بوشهر بر واگذاری طرح‌های جاده‌ای و ریلی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارد با جذب سرمایه‌گذاران، به بخش خصوصی واگذار شود.
وی تسریع در اجرای طرح، تامین اعتبارات لازم و ایجاد اشتغال را از ویژگی‌های مشارکت سرمایه‌گذاران دراجرای طرح‌های راهسازی عنوان کرد.
سالاری بر تسریع اجرای جاده ریلی استان تاکید کرد و گفت: لازم است این طرح‌ در دستور کار قرار گیرد و امسال با سرعت، عملیات اجرایی آن دنبال شود تا در آینده شاهد بهره‌مندی مردم استان بوشهر از خط ریلی راه‌آهن باشند.
استاندار بوشهر با تاکید بر نصب سامانه‌ای ال اس در فرودگاه بوشهر افزود: نصب این سامانه سبب می‌شود بخش عمده‌ای از لغو پرواز‌ها منتفی شود و ضریب ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه بوشهر افزایش یابد.
وی ۱۰ میلیارد ریال برای خرید سامانه هدایت فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر تخصیص داد و گفت: با تخصیص این اعتبار بزودی سامانه‌ای ال اس درفرودگاه بوشهر نصب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز