خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به ایلنا خبر داد:

پایان جستجو برای کشف اجساد خانواده گرفتار سیلاب در بندر ریگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۴

حدود ۵۰ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر و افراد محلی در یافتن قربانیان این حادثه تلخ همکاری کردند.

جستجو برای کشف اجساد خانواده‌ای که گرفتار سیلاب شده بودند، در محور بندر ریگ بوشهر پایان یافت.

عبدالکریم شعبان‌زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت: اعضای یک خانواده ۵ نفری شامگاه یکشنبه از محور قدیمی بندر ریگ به سمت بوشهر بودند که بر اثر طغیان رودخانه شور خودرو سمند آنان دچار حادثه شده و در آب سقوط کرد. راننده خودرو سمند در این مسیر به آب‌نما می‌رسد و در محاصره آن قرار می‌گیرند و وی برای نجات خود و خانواده از خودرو خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه خروج راننده از خودرو منجر به حادثه می‌شود گفت: پس از خروج راننده، کنترل اتوموبیل در اختیار طغیان رودخانه قرار می‌گیرد و راننده نمی‌تواند خانواده را نجات دهد.

وی بیان کرد: روز گذشته اجساد دو فرزند خردسال این خانواده از آب گرفته شد و شب گذشته نیز جسد دختر خانواده حوالی ساعت ۲۱.۳۰ دقیقه پیدا شد و صبح امروز آخرین جسد مربوط به مادر این خانواده بود که با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

شعبان‌زاده بیان کرد: حدود ۵۰ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر و افراد محلی در یافتن قربانیان این حادثه تلخ همکاری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز